Gå til innhold

Hvem av disse to ser bra ut? Spørsmål til både menn og kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør akkurat det du vil, drit i kjæresten din. Så lenge du har en sunn kropp og ikke får et sykelig forhold til trening og kosthold så kan han ta seg en bolle selv om han vil. Så kan du spise ris og kylling eller hva de nå lever på.

Anonymkode: 65734...2c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av dem, på noen som helst måte. Er ikke glad i de som gjør slikt med kroppen sin, uansett kjønn.

Anonymkode: 445c4...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (11 minutter siden):

Hun er 47 kg. 

Finner ikke høyden hennes noe sted men hun er under 150 cm. Med tanke på hvor mye muskler hun har, gjetter jeg 140 cm høy. 

Anonymkode: df05f...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 er desidert finest.

Nr 2 har ikke noe kroppsfett,  silikonpupper og spray tan. Grusomt. Å ligge med henne må være som å ligge med en jernstang med to ballonger. Pluss at man ikke kan ha noe liv for å få sånn kropp - bare trening, kyllingfilet og brokkoli. Nitrist.

Anonymkode: 0177e...3c2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hu nederste er fin et par uker etter konkurransen. Hu første blir for mye volum for min del.

Anonymkode: 81a4f...5f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sceneformen til en fitnessutøver er svært midlertidig og ikke slik en ser ut off season. :) Så å trene "fitness" (=bygge kropp/muskler) vil ikke gi deg en slik form uten streng diett og selv da er ikke det er form en skal ha lenge da fettprosenten og matinntaket er såpass begrenset at det er negativt for helsa over tid

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 time siden):

Powerlifterdama har best kropp og ser mest knullbar ut. Mer balansert i kroppsbygningen synes jeg. 

Det sagt så ser begge bedre ut en gjennomsnittspurka på 90% lønningspilsene rundt om i landet.

😭😭😭 så frekt! 

Anonymkode: 7c440...649

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen av dem. Jeg syns kvinner skal ha kvinnelige kropper og ikke synlige muskler. 

Anonymkode: 74276...726

du mener at kvinnelig = feit og svak? 

Jeg spyr faktisk. Men menn har jo alltid likt at kvinnene deres er svake og  forkrøplede, enten det er å snøre sammen føttene så de ikke kan gå, eller å snøre sammen livet så de ikke får puste 😑

Til ts: jeg synes den første ser bedre ut enn den andre, men for meg er idealet noe midt i mellom. Skulle gjerne sett et bilde av fitnessdama i shorts og tank top, barbeint, uten sminke, selvbruning, posering og uten å være dehydrert. Da tipper jeg hun ser veldig mye bedre ut.

Anonymkode: cba8f...c7f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

😭😭😭 så frekt! 

Anonymkode: 7c440...649

At disse damene ser bedre ut enn kvinnfolk som ikke tar vare på seg selv?

Mente det ikke frekt i alle fall. Ser en viss trend mot å hetse den tynneste av de to på bildene og slo et slag mot vindmøllene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nummer en ser flott ut. Nummer to er for markert, tynn og muskuløs for min smak. Damer skal se ut som damer, synes nå jeg personlig. Men så foretrekker jeg litt kraftige damer, da.

Anonymkode: 1fbb6...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er et spørsmål til både menn og kvinner; hvilke av disse to damene ser bra ut? Hun i bikini trener jo fitness, og hun andre trener powerlifting. Jeg har et mål om å trene fitness og ønsker å se noenlunde lik ut hun i bikini, men kjæresten min mener hun som trener powerlifting ser mye bedre ut fordi hun ser naturlig ut mens kvinner som trener fitness bare ser tynne og klumpete ut, han mener det ikke er hverken pent eller naturlig.

Hva er deres mening?Screenshot_20210914-191448_Chrome.thumb.jpg.f7a252df4d26d86248abad0899779b1f.jpgScreenshot_20210914-190604_Chrome.thumb.jpg.816d1bdcd9a87a90a2f3fc1ba2f669b2.jpg

Anonymkode: b9b61...a2e

Hvis jeg må velge nr1. Men for meg alt for mye muskler og den nederste er ikke peng i det hele tatt. Sunt er det heller ikke.

Anonymkode: 6c04a...0e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 1 over nr 2, men ingen av de har en kropp jeg synes er estetisk pen. 

Men jeg syns jo ikke man bør trene med hovedvekt på det estetiske da. Trives man med fitness, kjør på. Syns det er trist at utseende utgjør sååå mye av unge menneskers motivasjon for å trene eller spesialisere seg på noe. Hva kjæresten din synes ser finest ut bør derfor ikke spille noen rolle. Men bodyfitness krever en streng livsstil, og det er ikke alle som har interesse av å delta i den livsstilen da, selv om det er indirekte. Hadde mannen min bytta ut vin og sjokolade med proteinpulver og sukkerfritt "snop", i tillegg til timesvis trening hver dag, over en lengre periode hadde jeg ikke blitt glad. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med Albbas. Du må se det som en (altoppslukende) hobby. Det kan være greit å ha kjæresten "on board" da, spesielt om dere har barn! 

Anonymkode: e4fa2...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...