AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #1 Del Skrevet 14. september 2021 Skal levere inn en bil for å få ordnet riper og bulker på den ene utsiden. Dette er carfix. Må jeg vaske bil utvendig og innvendig før jeg leverer den inn? Anonymkode: 1db9e...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 14. september 2021 #2 Del Skrevet 14. september 2021 Nei, trengs ikke. Den blir rengjort av de som jobber på verkstedet(utvendig), slik at lakken ikke flasser av. Men ren bil skader ikke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Del Skrevet 15. september 2021 Vasker alltid bilen før den leveres på verksted. Kommer man inn med skitten bil, er det vel lett for at mekanikerne ikke tar bilen eller eieren så altfor seriøst. Anonymkode: fa792...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Del Skrevet 15. september 2021 Vi vasker alltid utvendig og innvendig før hver service eller annen fix. Det fordi mekanikere ofte behandler pene, rene og ryddige biler bedre. Så selv om vi ikke trenger det gjør vi det. Anonymkode: 2f4c9...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 15. september 2021 #5 Del Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi vasker alltid utvendig og innvendig før hver service eller annen fix. Det fordi mekanikere ofte behandler pene, rene og ryddige biler bedre. Så selv om vi ikke trenger det gjør vi det. Anonymkode: 2f4c9...ffc Bil på service hos de jeg bruker ender alltid opp med at jeg tar med nyvasket bil hjem. Gratis på kvitteringen men jeg regner med at de tar det inn på serviceprisen. Dog skal det sies at bilen sjelden går mer en uke i trafikk mellom hver vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå