Gå til innhold

Skriver dere til eldre matches?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jo blitt en del matched på Tinder med tiden, og med mange skjedde det ikke noe. De skrev ikke til meg, og jeg skrev ikke til dem, men vi har ikke slettet hverandre. Er det innafor å ta kontakt, eller er det "frekt"? For sent? Hvordan hadde dere reagert på en melding fra en match fra juni?

Anonymkode: f0ffe...d60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt kontakt med gamle matcher typ 1-2 måneder, men samtalene ble fort døde. Fikk på en måte bekreftet at det var en grunn til at ingen av oss tok kontakt ved match, ingen var så gira liksom.

Anonymkode: 8dd0f...cf3

• Liker 1
Skrevet

Ikke frekt, har et par liggende jeg har håpet skal skrive men med tiden skjønner jeg det neppe skjer. Men hadde bare vært positivt for min del om de skrev hei.

Anonymkode: 24d8b...ba9

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver ikke til de som har ligget der i månedsvis, men har heller ikke noe behov for å slette. Ser ikke for meg at de kommer til å skrive.

Skrevet (endret)

Pleier å slette jeg hvis det har gått tid uten at vi har skrevet til hverandre. Regner bare med at ingen av oss egentlig er spesielt gira. :)
Men, jeg hadde ikke reagert negativt på å få melding etter tid heller. Du har ingenting å tape i mine øyne. Får du ikke svar etter å ha sendt mld er ikke det verdens undergang heller.

Endret av wandagirl
  • Liker 1
Skrevet

Kun hvis jeg er skikkelig desperat og må knulle.

Anonymkode: 20b7f...25a

Skrevet
45 minutter siden, norw said:

Jeg skriver ikke til de som har ligget der i månedsvis, men har heller ikke noe behov for å slette. Ser ikke for meg at de kommer til å skrive.

Men hvordan hadde du reagert om de gjorde det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men hvordan hadde du reagert om de gjorde det?

Det er ikke optimalt, men jeg ville gitt vedkommende en sjanse. 

Skrevet
8 minutter siden, norw said:

Det er ikke optimalt, men jeg ville gitt vedkommende en sjanse. 

Hvorfor skrev aldri du da?

• Liker 1
Skrevet

Jeg åpent gratis versjon av tinder for 1 uke siden etter lang tid uten..og der lå det en match fra mai/juni..jeg så han hadde sendt ett smilefjes så jeg tenkte..why not..så skrev nå et smilefjes tilbake. Han svarte med en gang han. Men var bare ute etter sex for han var gift i hjemlandet såklart. hi hi...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor skrev aldri du da?

Hender at jeg ikke gidder å prøve i perioder. Man blir jo lei av hele "mann på Tinder" greia, vet at det mest sannsynlig er bortkastet, tenker at damene også får vise litt interesse osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke frekt, har et par liggende jeg har håpet skal skrive men med tiden skjønner jeg det neppe skjer. Men hadde bare vært positivt for min del om de skrev hei.

Hvorfor tar du ikke bare kontakt selv?

• Liker 1
Skrevet

Tenker det er helt greit å ta kontakt selv om matchen har ligget en stund. Kan være flere grunner til at ingen tok kontakt umiddelbart, og det er på ingen måte frekt å prøve. Det koster uansett ingenting å sende en melding for å se om det er noe interesse.

Anonymkode: 27b61...792

• Liker 1
Skrevet

Så lenge de ikke har slettet så er det vel helt greit å ta kontakt? Selv har jeg aldri gamle matcher liggende, da jeg tar kontakt med alle matcher, og sletter om de ikke svarer innen en ukes tid. (sveiper ikke for å få mange matcher, sveiper for å finne en kjæreste.)

Anonymkode: d760d...cb2

• Liker 1
Skrevet

Jeg sletter aldri matcher. Har blitt kontaktet av noen et halvt år etter match, vi hadde en greie gående og det var helt greit det. Ser ikke poenget i å drive å slette så mye, med mindre man matcher med så mange at man mister oversikten.

Anonymkode: d4ae4...e22

• Liker 1
Skrevet
19 hours ago, so_what said:

Hvorfor tar du ikke bare kontakt selv?

Gjorde det frem til jeg så sammenhengen at hvis jeg må skrive først er de ikke interessert. Har jeg skrevet først har jeg enten ikke fått svar eller kort og avvisende svar. Da velger jeg heller en av de som tar initiativ 

Skrevet

Jeg har ofte perioder der jeg ikke orker å forholde meg til tinder så det ligger jo mange matcher (de fleste) som jeg ikke gjør noe med. Så kan jeg finne på å gå gjennom de og sjekke om noen av de virker interessante😜og få lyst å ta kontakt selv om det er mange mnd siden vi matcha.  så det at jeg ikke har tatt kontakt er jo som regel fordi jeg ikke har giddi. 

Anonymkode: 8ab4f...6a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...