Gå til innhold

Er så lei dårlige venner, kutte de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg studerer i en annen by. Har mange gode venner i min hjemby, men her i studentbyen har jeg virkelig vært uheldig. Jeg føler jeg ikke klikker særlig godt med noen, men føler jeg alltid har noen å snakke med. Jeg er samboer og gode kollegaer ved siden av studie, så jeg føler med aldri alene. Men husker alltid min mor sa at det er venner du stifter på universitetet som følger med deg resten av livet, og dette skulle jeg sårt ønske var sant.. Men ikke for min del.