Gå til innhold

Er biting i leppene et tegn på noe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

La merke til det idag da jeg var og handlet på en bensinstasjon, jeg sto og snakket med de som sto i disken, og ho ene beit seg ganske så ofte i leppa mens hun så mot meg..

Er dette et tegn på at hun liker meg, eller bare en uvane?

Anonymkode: 8ed45...5bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det meg? Haha. Jeg kan bite i leppa når jeg se noen jeg liker. Men, det kan likeså godt være en uvane så tror ikke du kan tolke stort utifra kun det 😂

Anonymkode: f078c...201

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var det meg? Haha. Jeg kan bite i leppa når jeg se noen jeg liker. Men, det kan likeså godt være en uvane så tror ikke du kan tolke stort utifra kun det 😂

Anonymkode: f078c...201

Nå vet jeg ikke hvor du er ifra, så kan neppe svare på dette :P

Skrevet

Jeg biter meg i leppen støtt og stadig, spesielt hvis jeg har tørre lepper. Er ikke et tegn på noe som helst, men vet at menn har trodd det tidligere. 

Anonymkode: e4c65...58c

• Liker 4
Skrevet

Det kan være et tegn på at hun likte deg. Men det er vanskelig å si sikkert. 

Skrevet

Å bite seg i leppen for å se "sexy" ut er så kleint og klisje at jeg ikke tror noen faktisk gjør dette. :) 

Hun hadde nok litt løs hud på leppen. 

Anonymkode: 53bf5...506

• Liker 7
Gjest TheCatLady
Skrevet

Hvis jeg biter meg i leppene så er det fordi jeg har tørr hud på leppene. Ikke noe jeg gjør hvis jeg liker noen. 

Skrevet

Jeg gjør det pga angst, kanskje du stresset henne.

Anonymkode: d626c...3e8

• Liker 6
Skrevet

Det ser du best på pupillene hennes, hvis du tør å se lenge nok... obs, fallhøyden kan bli høy😂

Skrevet

Hun ser nok bare frem til at arbeidsdagen tar slutt.

Skrevet

Ja, biting i leppen kan være et tegn på at hun likte deg. Hvis hun fiklet med håret i tillegg og la hodet på skakke, kan du være rimelig sikker 😊

Anonymkode: 0dbed...bf9

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg gjør det pga angst, kanskje du stresset henne.

Anonymkode: d626c...3e8

Litt usikker på hvordan jeg kunne ha stresset henne når jeg var på tur ut av butikken når hun plutselig sku lage en samtale med meg 😛

Skrevet

Jeg er en mann og har bitet meg i leppe pga tørre lepper mens jeg snakket med andre menn. Ble jævlig kleint. 

Anonymkode: ebf2d...a0e

• Liker 3
Skrevet

Ja, det kan være et tegn på at hun liker deg, eller det kan være et tegn på at hun ikke liker deg, eller det kan ha null med deg å gjøre.

Anonymkode: d26ce...8e7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er en mann og har bitet meg i leppe pga tørre lepper mens jeg snakket med andre menn. Ble jævlig kleint. 

Anonymkode: ebf2d...a0e

😅🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt usikker på hvordan jeg kunne ha stresset henne når jeg var på tur ut av butikken når hun plutselig sku lage en samtale med meg 😛

Dette er vel et litt mer tydelig tegn på interesse.

Anonymkode: 19e89...0b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2021 den 21.42):

La merke til det idag da jeg var og handlet på en bensinstasjon, jeg sto og snakket med de som sto i disken, og ho ene beit seg ganske så ofte i leppa mens hun så mot meg..

Er dette et tegn på at hun liker meg, eller bare en uvane?

Jeg gjør det når jeg er usikker eller konsentrert. Så fra min side så er det ikke noe godt tegn, haha. Men alle er forskjellig. 

Anonymkode: 0fe3c...7f0

• Liker 1
Skrevet
On 9/14/2021 at 11:35 AM, Bamseklemmer said:

Det ser du best på pupillene hennes, hvis du tør å se lenge nok... obs, fallhøyden kan bli høy😂

Store pupiller får man jo ofte om man liker det man ser… svært mange som ikke skjønner det og tror man har røyket noe 🤦‍♀️

Jeg bruker skrubb og balm for leppene mine, har knapt opplevd tørre lepper. Om jeg biter meg i leppene om jeg ser på noen er det ikke bevisst. 

Anonymkode: 4c359...aa7

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Store pupiller får man jo ofte om man liker det man ser… svært mange som ikke skjønner det og tror man har røyket noe 🤦‍♀️

Jeg bruker skrubb og balm for leppene mine, har knapt opplevd tørre lepper. Om jeg biter meg i leppene om jeg ser på noen er det ikke bevisst. 

Anonymkode: 4c359...aa7

Røyket noe ja, men da lukter de jo gran i tillegg til å bite seg i leppa og har store pupiller😂  En skummel kombinasjon... Forresten, så kort responstid tror jeg ikke kvinner har, at de biter seg i leppa med engang de ser noe lekkert...

Kudos til deg som holder deg kyssbar, enten du gjør det bevisst eller ikke💋

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...