AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Jeg har flyttet inn i boligen jeg er i nå 1. mars 2021. Umiddelbart måtte batteriet byttes, den peip. Ok, tenkte jeg, har sikkert stått lenge i. Så går der par måneder, før den piper igjen. Og jeg må bytte på ny. Sent mai tidlig juni ca. Ok, noe galt med batteriene kanskje. ? Og nå i dag, ny pip. Jeg må bytte batteri enda en gang. Det er ikke sånne firkanta batterier, men aa batterier. Hva i all verden? Skal jeg virkelig måtte bytte batterier hver 3 måned? Det kan da ikke vært normalt. Anonymkode: 85385...8a8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har flyttet inn i boligen jeg er i nå 1. mars 2021. Umiddelbart måtte batteriet byttes, den peip. Ok, tenkte jeg, har sikkert stått lenge i. Så går der par måneder, før den piper igjen. Og jeg må bytte på ny. Sent mai tidlig juni ca. Ok, noe galt med batteriene kanskje. ? Og nå i dag, ny pip. Jeg må bytte batteri enda en gang. Det er ikke sånne firkanta batterier, men aa batterier. Hva i all verden? Skal jeg virkelig måtte bytte batterier hver 3 måned? Det kan da ikke vært normalt. Anonymkode: 85385...8a8 Ikke normalt, jeg ville kjøpt ny røykvarsler rett og slett! Anonymkode: dee37...f1d 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Skjønner ikke at det er noe å spørre KG om - du kjøper så klart ny røykvarsler. Anonymkode: 5cb68...42d 1
newman01 Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Er det én røykvarsler, eller del av en seriekoblet modell? Kanskje den prøver å finne "makkeren" sin, og bruker masse strøm på å søke? Hvor stor bolig har du? Kanskje du bør ha mer enn én røykvarsler?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ikke normalt, jeg ville kjøpt ny røykvarsler rett og slett! Anonymkode: dee37...f1d Dette. Kjøp en ny røykvarsler, så er du sikker. Akkurat der firer man ikke på krav eller slurver. Anonymkode: dcc65...d79
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #6 Skrevet 14. september 2021 newman01 skrev (4 minutter siden): Er det én røykvarsler, eller del av en seriekoblet modell? Kanskje den prøver å finne "makkeren" sin, og bruker masse strøm på å søke? Hvor stor bolig har du? Kanskje du bør ha mer enn én røykvarsler? Dette kan absolutt stemme!! Jeg leier bare, men skal høre med huseier.. Jeg har en 68 kvm leilighet på toppen, også er det en leilighet i hovedetasjen, og en i sokkel. Jeg har tre varslere. 2 på soverommene, en hver, de er like hverandre. Men på kjøkkenet er det en tredje type. housegard origo trådløs optisk røykvarsler. Når jeg googler denne ser jeg 1. Den kommer ofte i 2pk. Og 2. Flere kommenterer dårlig batteritid. Forøvrig reklameres det med opptil 18 mnd batteritid så det er jo ikke noe å skrive hurra for. Men det kan jo sådan stemme at denne typen bruker mer fordi den konstant leter etter en å koble seg mot. Takk for tips! Anonymkode: 85385...8a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå