AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Jeg har 2 tisper. De er 6 og 8 år. De er aktive, men enkle hunder. Jeg merker selvfølgelig at de er her, men ikke noe sånn vilt aktivitetsnivå på dem. Merker nå at de begynner å bli voksne. De er mer glade i å slappe av og tusle rundt på tunet, enn å være med på løpetur og lange skogsturer. Yngste på 6 blir gjerne med på en lang skogstur, men helst ikke hvis eldste er igjen hjemme. Hun er nemlig IKKE noen fan av å måtte gå lange turer. Blir med kun med tvang, motivasjon og en good dose tålmodighet. Nå leker jeg med tanken om litt ungt blod i flokken. Hvor stor er overgangen fra 2 til 3? Rent praktisk, ikke økonomisk. Pleier å passe min venninnes unghund og merker ikke stor forskjell da. Blir jo sikkert annerledes på heltid. Jeg merker jo stoor forskjell når jeg sender med en av mine hunder på hytteferie med mine foreldre. Da er 1 hund som ingenting🤣 Er snakk om Cocker Spaniel, så ikke store hundene. Jeg har lang erfaring med hund, både i det daglige og gjennom hundesport, men har aldri hatt mer enn 2 samtidig. Anonymkode: 7e778...513
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Merket STOR forskjell fra 1 til 2, men overgangen til 3 var mindre merkbar. Du merker det egentlig bare når du skal ha 3 hunder i bånd, spesielt når en av dem er valp 😅 Anonymkode: d9f37...c5f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå