AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Det har vært sånn her lenge, Og jeg syns det er så slitsomt. Føler meg ofte trist/nedstemt. Våkner hver dag sliten og tung, og gråter ofte. Jeg har ikke lyt til å gjøre noe eller være med noen, og når jeg sier «ja» er det i 90% av tilfellene bare fordi jeg føler jeg må/blir presset. Likevel er det øyeblikk der jeg er glad og føler meg bra, men så plutselig får jeg et slag i trynet og tenker «hva er meningen». Då går liksom så veldig opp og ned. Men er så lei av å ha det sånn, og spesielt og alltid våkne trist, jeg kan ikke huske sist jeg våknet og så lyst på dagen. hva skal jeg gjøre? Har noen andre det også slikt? Anonymkode: b293a...9cc
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Gå til fastlegen Anonymkode: fa34e...31f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Jeg har innsett at jeg rett og slett er sånn at jeg våkner trist om morgenen. Har funnet ut at det å stå raskt opp er min beste medisin, for jeg vet jo at jeg blir mer positiv utover formiddagen. Anonymkode: d5eda...fd5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå