Gå til innhold

Tannkrem med annet en mint smak?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avivir - aloe vera smak. Skummer godt og smaker ikke mint, heller ikke aloe vera egentlig. 

Den er uten fluor da, men jeg har brukt fluorfritt i 11 år uten et eneste hull… så 🧐

Anonymkode: cb992...df4

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Avivir - aloe vera smak. Skummer godt og smaker ikke mint, heller ikke aloe vera egentlig. 

Den er uten fluor da, men jeg har brukt fluorfritt i 11 år uten et eneste hull… så 🧐

Anonymkode: cb992...df4

Jeg må ha flour dessverre. 

Anonymkode: bdb9d...91a

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er også interessert, men liker ikke lakris:P Liker forsåvidt heller ikke den kalde følelsen typisk tannkrem gir i munnen. Skjønner ikke greia.

Anonymkode: d2f0b...6e3

Enig! Trodde jeg var alene😅

Zendium har litt svakere smak. Den takler jeg😊

Anonymkode: 665e7...6e5

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enig! Trodde jeg var alene😅

Zendium har litt svakere smak. Den takler jeg😊

Anonymkode: 665e7...6e5

Trodde også jeg var alene!:P Synes alle er forferdelige og har prøvd meg gjennom en hel haug. Vet ikke om det er mulig å kjøpe barnetannkrem med smak og knaske fluortabletter for å få høy nok dose? Eller munnskyllevann? Er livredd tannlegen og den eneste som får pirke i kjeften på meg er i fødselspermisjon, så må holde tenna i orden til hun er tilbake :fnise:

Anonymkode: d2f0b...6e3

Jordan Green clean med grønn te smaker ikke eller lite mint. 

Desverre har jeg ikke klart å finne den på lenge, og jeg er nesten tom.

Jeg er heller ikke glad i mintsmak, og siden jeg ikke tåler SLS er utvalget mer begrenset. Jeg har vurdert Kingfisher (de har mange smaker på Etikken i Trondheim), kombinert med flourskyll, men da må jeg finne flourskyll med god smak.

Anonymkode: d7f17...440

Annonse

Jeg anbefaler på det sterke Marvis, Beste tannkremen jeg har vært borti! Nå tror jeg de fleste smaker litt mint men om du styrer unna den grønne så tror jeg du vil bli positivt overrasket!

https://www.blivakker.no/products/marvis

Anonymkode: 481ed...693

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Denne fåt du på apoteket. Uten smak og med fluor

Screenshot_20210916-162622_Chrome.jpg

Anonymkode: 3fd01...f9f

Smaker det noe godt da? Slike ting har ofte en svak bismak, som hele bør kamulefleres med noe godt. Også for de som mener mint ikke egentlig er godt.

Anonymkode: d7f17...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...