AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Er man deprimert når man ikke klarer å bry seg om noe som helst, ikke ser håp for fremtiden, og ikke orker å gjøre noe som helst? For 6 år siden var jeg ambisiøs og elsket livet, og hadde mange planer. Jeg gledet meg daglig til å stå opp. Anonymkode: bb5d2...d1d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Ikke nødvendigvis. Ingen på kvinneguiden kan si om du er deprimert eller ikke, det er en diagnose som stiller krav, det er ikke noe en bare kan kalle seg. Jeg vil si du er nedstemt. Gå til legen, og få henvisning videre til spesialister. Anonymkode: 147ab...86b 1
Matdronningen Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Lege som må avgjere slikt, ikkje kvinneguiden. Men høres ikkje ut som du har så mange lyspunkt i kvardagen, og de e ikkje noke særlig. Jeg er deprimert i ny og ne, å en lege sa til meg, viktigste jeg kan gjere for meg selv er å gjere en ting kvar dag som gjer meg lykkelig, som jeg virkelig har lyst å gjer. Ikkje kvar dag det er store tinga, men er påfyll av livsglede og takknemlighet. Vist jeg ikkje praktisere det, blir jeg nummen, sur og trøtt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Har man ingen(ting) å leve for blir man naturlig nok deprimert! Anonymkode: e88bd...d7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå