AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #21 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sist uke matchet jeg med en jente på tinder, som virket der og da utrolig hyggelig og pen! Vi chattet daglig og ble enige om å dra på en date fredag, altså i går. Vi møttes ved en restaurant og snakket lenge. Var helt utrolig god stemning og hun virket veldig interessert i meg.. heeelt til.. Jeg bestilte en biff med poteter, da reagerte hun veldig! Hun var nemlig vegetarianer og skikkelig venstre-vridd. Hun ble direkte irritert på meg og ødela hele den gode stemningen vi hadde.. 😕 Hun virket utrolig ustabil. Etter ca 45 minutter dro hun fra bordet og kom aldri tilbake. (Jeg måtte betale for hennes mat også).. Alt det tullet fordi jeg ville spise en god saftig biff? Herregud altså. At det finnes sånne mennesker der ute. Skal innrømme at jeg ble ganske lei meg etterpå. Jeg er 20 og hun er 19.. Anonymkode: 778ea...b2a Sikkert litt sjokkerende. Men tenker pust letta ut. Hadde dette fortsatt, ville det blitt værre. Så bedre lykke neste gang. Husk alle damer er ikke like son henne da Anonymkode: 51c88...57d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #22 Skrevet 11. september 2021 Lilleluring skrev (3 minutter siden): Er litt flaut og si til de som jobber der at hun bare stakk... De hadde sikkert dat du skal betale uansett... Da hadde det blitt bråk Anonymkode: 5812b...48f
Gjest Småbrukmann Skrevet 11. september 2021 #23 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sist uke matchet jeg med en jente på tinder, som virket der og da utrolig hyggelig og pen! Vi chattet daglig og ble enige om å dra på en date fredag, altså i går. Vi møttes ved en restaurant og snakket lenge. Var helt utrolig god stemning og hun virket veldig interessert i meg.. heeelt til.. Jeg bestilte en biff med poteter, da reagerte hun veldig! Hun var nemlig vegetarianer og skikkelig venstre-vridd. Hun ble direkte irritert på meg og ødela hele den gode stemningen vi hadde.. 😕 Hun virket utrolig ustabil. Etter ca 45 minutter dro hun fra bordet og kom aldri tilbake. (Jeg måtte betale for hennes mat også).. Alt det tullet fordi jeg ville spise en god saftig biff? Herregud altså. At det finnes sånne mennesker der ute. Skal innrømme at jeg ble ganske lei meg etterpå. Jeg er 20 og hun er 19.. Anonymkode: 778ea...b2a Beste med dette er at hun vet sikkert ikke hvorfor hun er vegetarianer engang. Kun for at venniner eller det er hipt å være det...🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #24 Skrevet 12. september 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Da hadde det blitt bråk Anonymkode: 5812b...48f Tøffingen. Du er min helt. Anonymkode: 12272...83b 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #25 Skrevet 12. september 2021 Radikale unge jenter er det farligste vi har i dagens samfunn, som stemmer MDG i tillegg. Et parti som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: a1f95...d49 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #26 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Radikale unge jenter er det farligste vi har i dagens samfunn, som stemmer MDG i tillegg. Et parti som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: a1f95...d49 Er det det farligste? Når det gjelder trusler mot menneskeheten, så er de neppe inne på lista en gang. Rent lokalt, så er jeg mer bekymret for Spetalen og kompisane, økende sosiale forskjeller, avdemokratisering etc. M53 Anonymkode: ea437...8a7
Me for life Skrevet 12. september 2021 #27 Skrevet 12. september 2021 Notisblokk skrev (13 timer siden): Send henne vippskrav på sin mat 😉 Synes du absolutt bør gjøre dette ☝️ Send et krav hver dag med beskjeden om at du spiser en ekstra biff for hver dag hun utsetter betalingen. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #28 Skrevet 12. september 2021 (Hvordan virker man pen? Det er da noe man utseende, smak og syn å gjøre) Det var snodig å planlegge middag sammen uten at dere har hatt noen kommunikasjon om matpreferanser. En veganer i Norge vil på ingen måte ta det for gitt at andre er det. Hvordan har forresten venstrevridd sammenheng med at hun mislikte kjøttspisingen din? Føler HI mangler en del info her. Ikke spesielt voksen oppførsel å oppspore der, nei. Men jeg ser dere er veldig unge ennå. At man lager kvalme har ingenting med veganisme å gjøre. Det har alt med oppførselen å gjøre. At hun i tillegg stikker av fra regningen er grenseløst ufyselig om du ikke allerede hadde påtatt deg den. Hun høres altså ut som en skikkelig drittsekk. Kan det ha vært planlagt, tror du? Anonymkode: d817b...e69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå