Gå til innhold

Daten fra h*lvete..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist uke matchet jeg med en jente på tinder, som virket der og da utrolig hyggelig og pen! Vi chattet daglig og ble enige om å dra på en date fredag, altså i går.  
Vi møttes ved en restaurant og snakket lenge. Var helt utrolig god stemning og hun virket veldig interessert i meg.. heeelt til..
Jeg bestilte en biff med poteter, da reagerte hun veldig! Hun var nemlig vegetarianer og skikkelig venstre-vridd. Hun ble direkte irritert på meg og ødela hele den gode stemningen vi hadde.. 😕 Hun virket utrolig ustabil. 
Etter ca 45 minutter dro hun fra bordet og kom aldri tilbake. (Jeg måtte betale for hennes mat også)..

Alt det tullet fordi jeg ville spise en god saftig biff? Herregud altså. At det finnes sånne mennesker der ute. 

Skal innrømme at jeg ble ganske lei meg etterpå. 

Jeg er 20 og hun er 19.. 

Anonymkode: 778ea...b2a

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet hvis det var så viktig så burde hun si det allerede på tinder at "jeg aksepter ingenting annet enn ekte vegeterianere".

Anonymkode: 03836...087

• Liker 21
Skrevet

Det er greit å bli kvitt gærningene fort, så du hadde flaks som så det så tidlig.

• Liker 27
Skrevet

Flott jente det. 

Anonymkode: 328c5...f11

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Sist uke matchet jeg med en jente på tinder, som virket der og da utrolig hyggelig og pen! Vi chattet daglig og ble enige om å dra på en date fredag, altså i går.  
Vi møttes ved en restaurant og snakket lenge. Var helt utrolig god stemning og hun virket veldig interessert i meg.. heeelt til..
Jeg bestilte en biff med poteter, da reagerte hun veldig! Hun var nemlig vegetarianer og skikkelig venstre-vridd. Hun ble direkte irritert på meg og ødela hele den gode stemningen vi hadde.. 😕 Hun virket utrolig ustabil. 
Etter ca 45 minutter dro hun fra bordet og kom aldri tilbake. (Jeg måtte betale for hennes mat også)..

Alt det tullet fordi jeg ville spise en god saftig biff? Herregud altså. At det finnes sånne mennesker der ute. 

Jeg er 20 og hun er 19.. 

Det hørtes faktisk ganske krise ut. 

Du bør være glad du kom unna. 

Virket ikke som hun var helt i vater. 

Anonymkode: 8e3b5...1ee

• Liker 8
Skrevet

Dem finnes. Finner dem på begge sider også, for han ene broren min er også veganer og ble ditcha fort da han ikke ville spise pasta med kjøttdeig. 

Men vær glad du slapp unna på første date her. Tenk om hun ikke var veganer og dere ble sammen. Hadde kanskje tatt deg 1-2 år før du fant ut hvem hun virkelig var. 

Anonymkode: 3bdb7...ccf

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er 20 og hun er 19.. 

Ikke bli lei deg, ta med deg dette som læring videre.

Ikke gå på slike middager med folk du ikke kjenner. Det vanlige i dag er en kaffe eller øl/vin. Da kan man stikke fort hvis man ikke finner tonen, og det er billigere. 😉

Drit i henne, hun er sikkert en kaninkoker. Vær glad for at du slapp å ha noe mer med henne å gjøre! 

Lykke til neste gang!

Skrevet

Send henne vippskrav på sin mat 😉

• Liker 12
Gjest Lilleluring
Skrevet

Omg 🤣 mna skal høre/lese mye rart! Kanskje hun bare var sulten og var blakk... Så hun spiste og dro🤣 unnskyld a jeg ler men det er seriøst så mye dumt der ute! 

Skrevet

Hvorfor betale for henne? Hadde jeg aldri gjort.

Anonymkode: 5812b...48f

• Liker 2
Skrevet

Hadde samme opplevelse. Hun var veganen, venstrevridd, SV/Rødt et sted, offentlig ansatt i en eller annen idiot jobb med arkivering av dokumenter. Så begynte hun å krangle, fikk tårer i øyene når jeg sa at min far var slakter i gamle dager og jeg pleide å lage hjemmelagde pølser og gi til venner og kjente til jul. 

Anonymkode: 55171...700

• Liker 5
Skrevet

Tydeligvis ingen veggisfanatikere innpå her i kveld, men du skal ha for forsøket 😉

Anonymkode: 3508e...035

• Liker 5
Skrevet

Veganersamfunnet vil bli registrert som trossamfunn nå. Gir jo egentlig mening hvis du mener biff er drap. Det er som et eget livssyn. 

Ikke opplevd på date men på jobb. En nyansatt vikar som snakka om blod og drap da jobben spanderte skinkesmørbrød. 

• Liker 2
Skrevet

Dodged a bullet. Billig pris å betale. 

Anonymkode: baf46...675

• Liker 2
Skrevet

Bra du bestilte biff da! Hvis ikke hadde du kanskje sløst tid på henne enda. 

Anonymkode: c8c8b...711

• Liker 3
Skrevet

Fikk du inspirasjonen din fra de nye episodene av "Første date", mon tro? 

Gjest Lilleluring
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvorfor betale for henne? Hadde jeg aldri gjort.

Han hadde jo ikke så mye valg da, siden hun bare dro... 🤷🏽‍♀️😅😬😪

Skrevet
Lilleluring skrev (1 minutt siden):

Han hadde jo ikke så mye valg da, siden hun bare dro... 🤷🏽‍♀️😅😬😪

Hadde jeg nektet.

Gjest Lilleluring
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg nektet.

Er litt flaut og si til de som jobber der at hun bare stakk... De hadde sikkert dat du skal betale uansett... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...