Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #21 Skrevet 27. september 2005 Har ikke merket noen problmer med blærekatar og slike ting, har holdt på med dette en del år nå og har ikke hatt noen blæresykdommer. Og jeg kan love deg at det er kjempe deilig, når du tror blæra di er i ferd med å sprekke og mannen stikker, ja du kan sikkert tenke deg selv det er bare så ubeskrivelig, prøv selv så skjønner du hva jeg mener:) ← Tror ærlig talt jeg ville vært mer opptatt av å ikke tisse på meg jeg, til å kunne nyte det i det hele tatt. Ikke tror jeg at jeg ville syntes det var noe godt heller. Når jeg er såå tissatrengt, så gjør det vondt bare å røre på seg jo, og hva om han treffer blæra med støtene sine? Kliss klass, kliss klass....
Gjest Viljestyrke er tingen Skrevet 27. september 2005 #22 Skrevet 27. september 2005 Jeg er nok motsatt av deg. Har jeg den minste mistanke om at jeg må på do så må jeg dit før jeg kan nyte og slå meg helt løs. ← Dette er nok mer "farlig" enn å holde seg. Når du holder deg så utvider du blæra. Du trener deg opp til å ikke måtte gå på do i ett sett. Persille her vil få et større og større problem, siden blæra aldri vil bli presses ut, og dermed bli mindre. til slutt så ender det med at den er så liten at man ikke klarer å sove en hel natt uten å måtte stå opp og Tisse. Og da har du et problem!
Gjest holdermeg Skrevet 27. september 2005 #23 Skrevet 27. september 2005 Det var ikke meningen når jeg startet denne tråden, at det skulle bli en krangling mellom oss som holder oss og de som ikke liker å gjøre det. Jeg kommer til å holde meg like mye som jeg pleier, har ikke merket noen problemer med det ennå, og man skulle jo tro etter å ha holdt meg slik i mange år ville ha merket noe? Infeksjoner o.l kommer vel ikke bare helt plutselig, man får vel noen forvarsel? og når man får disse går det jo ann å stoppe å holde seg for en stund, for så å begynne igjen etterpå? (ble jo litt nærvøs av alle disse skremsels meldingene, det må jeg jo innrømme) Det jeg ønsket med denne tråden er å høre om det er andre her som holder seg, og om de blir opphisset av det?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #24 Skrevet 27. september 2005 :icon_question: En gang så kommer blære til å sprekke på deg. Dette er farlig. Tenk å gå med utlagt blære................
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #26 Skrevet 20. oktober 2005 det kommer jo litt an på.... det er ikke lurt å holde seg så veldig lenge, men det er jo sinnsykt herlig hvis du plutselig finner ut at du ikke kan holde deg lengre mens du har typen inni seg, og bare la det komme:) følelsen av at det blir helt vått i sengen... og når du har holdt deg så lenge, så kommer det jo ganske mye og.....men nei... jeg hadde ikke holdt meg SÅ lenge!
Gjest vimse Skrevet 20. oktober 2005 #27 Skrevet 20. oktober 2005 Litt småfakta... Ei urinblære er ikke stor, man får ¨varsel¨ om å tisse ved ca 400ml urin. Det blir produsert ca 1ml urin pr kg kroppsvekt pr time. Når blæren utvider seg ut over ¨spensten¨ sin, dannes det små sprekker og sår i blærens overflate, som kan skape grobunn for infeksjoner, ikke bare i blæren, men kan spre seg til urinrør, nyrer, bekken osv. Videre er det slik at man kan bli inkontinent for urin, og på lang sikt vil nyrene kunne svikte. Ikke særlig hyggelig å vite kanskje... Dessuten, utlagt blære??? Ehh.. man får erstattet blærene i dag, enten syntet eller svineblære...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå