Gå til innhold

Hva slags kleskode i bryllup er vanlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor er det lettere med kjole til knær enn med lang kjole? Jeg er en av dem som hater å vise leggene mine pga åreknuter og sprengte blodkar. Og svarte tette strømpebukser er visst ikke passende til bryllup....

Anonymkode: 2ceae...379

Poenget mitt var at de fleste har i alle fall kjole til knærne i hus til mørk dress. Bare fint om du velger å bruke en lengre :)

Anonymkode: 62dad...285

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
23 hours ago, AnonymBruker said:

Skammen av å komme i slippers og shorts..når man får en innvitajson til bryllup så regner jeg med alle våre gjester forstår d.er fest. og festligheter da pynter man seg litt ekstra . selv om d ikke skal være.noe stive greier 

Ts

Anonymkode: ea9e8...7c6

Med sommerlig pent kan jeg fint se for meg at det kommer noen i penere shorts og sandaler. Litt sånn her https://carlings.com/no/p/vailent-stan-shorts-svart-shorts-herre/7263653_F990?gclid=CjwKCAjw7fuJBhBdEiwA2lLMYVBLd1L2T1UF88-RXq8sAizcSvffTLfqOKhUP6JBp_iH4x37PQ6x-hoCNacQAvD_BwE

Og det hadde ikke jeg reagert på. Annet enn at jeg mest sannsynlig hadde følt meg overpyntet ved siden av

Anonymkode: a1b95...672

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bruk en av de etablerte kleskodene, og skriv eventuelt noen ekstra ord dersom dere har noen spesielle ønsker.

Anonymkode: a0adb...bc4

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...