AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Del Skrevet 11. september 2021 Min vaskemaskin har følgende programmer. Hvordan hadde dere vasket «vanlige klær» ( t-skjorter, pysj ol)? og hvor hadde dere hatt flytende middel? Anonymkode: aad50...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min vaskemaskin har følgende programmer. Hvordan hadde dere vasket «vanlige klær» ( t-skjorter, pysj ol)? og hvor hadde dere hatt flytende middel? Anonymkode: aad50...f21 Vaskepulver skal være i skuff 1. Skyllemiddel i skuff 2. vaskepulver til forvask i skuff 3. Om du har flytende vaskemiddel, så skal det i skuff 1. Samme som pulver. Anonymkode: f7794...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Del Skrevet 11. september 2021 I all verden.. Første gang du bruker en vaskemaskin? Les bruksanvisningen Anonymkode: c979c...284 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Del Skrevet 11. september 2021 Ser ut som du har samme maskin som meg, da skal vaskemiddel i skuff 2. Skuff 1 er i såfall til forvask Anonymkode: e70f8...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser ut som du har samme maskin som meg, da skal vaskemiddel i skuff 2. Skuff 1 er i såfall til forvask Anonymkode: e70f8...46a Må du lære deg å vaske klær. Skuff 1 er vaskepulver. 2 er til skyllemiddel. Anonymkode: f7794...fb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg bruker vaskekapsel rett i maskinen. Anonymkode: 27afd...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser ut som du har samme maskin som meg, da skal vaskemiddel i skuff 2. Skuff 1 er i såfall til forvask Anonymkode: e70f8...46a Oj 😅 Da tilsetter du vaskemiddelet i tøyet helt på slutten slik at: 1. Klærne blir ikke skikkelig rene. 2. Klærne har såperester. Anonymkode: b468a...504 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Del Skrevet 11. september 2021 2 er skyllemiddel. Tipper at 1 er vanlig vask og 3 er forvask. Anonymkode: f5252...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 11. september 2021 #9 Del Skrevet 11. september 2021 Lærer man ikke sånne ting som å vaske klær før man flytter hjemmefra lenger? Eller vasking generelt? Jeg begynner jo å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Del Skrevet 11. september 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Må du lære deg å vaske klær. Skuff 1 er vaskepulver. 2 er til skyllemiddel. Anonymkode: f7794...fb8 Nei, i min maskin er det slik, også bosch. Stusset veldig, men har lest bruksanvisning og står også tegn på min som sier at det er skuff 2 som er hovedvask 4 minutter siden, AnonymBruker said: Oj 😅 Da tilsetter du vaskemiddelet i tøyet helt på slutten slik at: 1. Klærne blir ikke skikkelig rene. 2. Klærne har såperester. Anonymkode: b468a...504 Anonymkode: e70f8...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Del Skrevet 11. september 2021 Man vet vel ikke hvorfor folk spør. Kan man bare ikke svare uten å være frekk? Hvis noen spør så er det fordi man ikke vet. Anonymkode: aad50...f21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg ville også trodd at vaskemiddelet skulle i skuff 2, men ettersom det er folk som hevder noe annet her er det nok best å sjekke bruksanvisningen på det. Hvis du ikke har den, kan du prøve å google med navn og modell på maskinen Jeg ville ha vasker skjorter og så videre på 40 på høyre side, under "bomull". Anonymkode: bee51...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Del Skrevet 11. september 2021 Jeg ville trodd at 1 var forvask, 2 skyllemiddel og 3 er hovedvask😳 Anonymkode: 0dce0...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Del Skrevet 11. september 2021 Vaskemiddel skuff 1, skyllemiddel skuff 2, forvask skuff 3. Anonymkode: cf326...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Del Skrevet 11. september 2021 Vanlige klær med blanding av syntetiske stoffer og bomull er 40 mix. Bare bomull er 40 bomull. Anonymkode: 0dce0...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min vaskemaskin har følgende programmer. Hvordan hadde dere vasket «vanlige klær» ( t-skjorter, pysj ol)? og hvor hadde dere hatt flytende middel? Anonymkode: aad50...f21 Bruker hovedvask(1) og tøymykner(2) til alle vask som ikke trenger ekstra "kjærlighet". Bruker ull program og milo flytende vaskemiddel på ull. Bruker 90 på alt som har med strømper til ungdom/voksen, truser til ungdom/voksen, håndklær, vaskekluter, kjøkkenhåndklær, gasskluter, sengetøy (dynetrekk, putevar, laken). Bruker 60 på formsydd madrassbeskytter, tisselaken, truser til barn, Bruker 40 på resten. Bruker outdoor på jakker og annet yttertøy og da uten tøymykner. Anonymkode: f0839...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Del Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg ville også trodd at vaskemiddelet skulle i skuff 2, men ettersom det er folk som hevder noe annet her er det nok best å sjekke bruksanvisningen på det. Hvis du ikke har den, kan du prøve å google med navn og modell på maskinen Jeg ville ha vasker skjorter og så videre på 40 på høyre side, under "bomull". Anonymkode: bee51...4ac Jeg mente vaskemiddelet i skuff 1! Herregud, her bidrar jeg bare til forvirringen... Anonymkode: bee51...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 11. september 2021 #18 Del Skrevet 11. september 2021 Det er logisk satt opp slik at man ikke trenger bruksanvisning. Se på det som en tre retter på restaurant. Skuff 1: Forvask (Forret) Skuff 2: Vaskepulver (hovedrett) Skuff 3: skyllemiddel (dessert) Som på restaurant kan både forett og dessert droppes. God vask! Hilsen jeffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #19 Del Skrevet 11. september 2021 Jeffe skrev (2 minutter siden): Det er logisk satt opp slik at man ikke trenger bruksanvisning. Se på det som en tre retter på restaurant. Skuff 1: Forvask (Forret) Skuff 2: Vaskepulver (hovedrett) Skuff 3: skyllemiddel (dessert) Som på restaurant kan både forett og dessert droppes. God vask! Hilsen jeffe Nei, det er nok ikke det. Anonymkode: cf326...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 11. september 2021 #20 Del Skrevet 11. september 2021 (endret) Jeg hadde brukt bomull 40° og hatt vaskepulver i skuff 1 og skyllemiddel i nr 2. evt safet med vaskepulver i 1&3 og skyllemiddel i 2, og brukt programmet 40°+forvask. Du kan prøve deg frem med pulver i både 1 og 3, sette på en vanlig 40° da vil du finne ut hvilken som er forvask fordi pulveret vil ligge igjen når vasken er ferdig. Endret 11. september 2021 av GulSitron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå