Gå til innhold

Clickbait serie på Netflix!!


SmuleSMitt

Anbefalte innlegg

Bingewatchet denne serien, Clickbait, på Netfli igår. Vil anbefale den! Veldig spennende! 8 episoder. Ikke ofte jeg kommer over serier som jeg gidder å se på, men denne må jeg bare anbefale. Så hvis du ikke har noe annet å gjøre i helga, så frem med smågodt, chips og netflix! :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SmuleSMitt skrev (51 minutter siden):

Bingewatchet denne serien, Clickbait, på Netfli igår. Vil anbefale den! Veldig spennende! 8 episoder. Ikke ofte jeg kommer over serier som jeg gidder å se på, men denne må jeg bare anbefale. Så hvis du ikke har noe annet å gjøre i helga, så frem med smågodt, chips og netflix! :) 

Hvilke andre serier liker du da? Bare sånn at man vet ca-kategori:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (1 time siden):

Hvilke andre serier liker du da? Bare sånn at man vet ca-kategori:)

Jeg likte godt The Undoing (med Nicole Kidman og Hugh Grant, på HBO), Big Little Lies og Mare of Easttown. Kommer ikke på noen andre serier i farta som jeg virkelig har likt, likte første sesong av True Detective, men det begynner å bli noen år siden den ble sendt.

Ser på IMDB at Clickbait har fått gjennomgående gode anmeldelser, men så er det noen som gir den slakt for litt dårlig skuespill. Jeg syntes ikke skuespillerne var kjempeoverbevisende de første episodene, men handlingen var spennende nok og skuespillerprestasjonene var ikke noe jeg syntes trakk ned utover i serien. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SmuleSMitt skrev (37 minutter siden):

Jeg likte godt The Undoing (med Nicole Kidman og Hugh Grant, på HBO), Big Little Lies og Mare of Easttown. Kommer ikke på noen andre serier i farta som jeg virkelig har likt, likte første sesong av True Detective, men det begynner å bli noen år siden den ble sendt.

Ser på IMDB at Clickbait har fått gjennomgående gode anmeldelser, men så er det noen som gir den slakt for litt dårlig skuespill. Jeg syntes ikke skuespillerne var kjempeoverbevisende de første episodene, men handlingen var spennende nok og skuespillerprestasjonene var ikke noe jeg syntes trakk ned utover i serien. 

Ja, tusen takk🙂 Får testes ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eris skrev (16 timer siden):

Sitter og binger den nå med mannen 🤩 takk for tips! 

Bare hyggelig, håper serien falt i smak! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, serien var lettsett og god nok. Så den på en dag. Likevel, nesten for mye twister på slutten. Her synes samboer og jeg at det nesten ble litt komisk når det viste seg hvem som hadde gjort ugjerningen. 

Anonymkode: 609b2...874

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel verdt å se synes jeg, men ikke akkurat banebrytende. Enig i at twisten ble litt for ut av det blå. Altså, jeg elsker overraskelser, men det var ikke hinta til gjerningsmannen eller noe. En del plotthull og merkelige avgjørelser, og enkelte av karakterene var vanskelige å heie på synes jeg (host, Pia), men alt i alt underholdende og artig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleluring skrev (17 minutter siden):

Hva handler den om?

Fra flixfilm.dk:

 

‘Clickbait’ er en serie, der lever op til sit navn. Den tager fat i nakken på dig, og efterlader dig med en følelse af umiddelbar tilfredshed, før den lige så stille forlader din bevidsthed igen. Med andre ord: Det er ikke særligt dybt eller sofistikeret, men meget underholdende og binge-værdigt.

Skrevet af Søren Meinertz.

Da jeg var omkring halvvejs i ‘Clickbait’ blev jeg mindet om, hvorfor Netflix-serier blev så populære til at begynde med. Det er en serie fyldt med mere eller mindre kendte skuespillere, der med stor indlevelse kaster sig ud i et sindrigt plot, der ikke altid giver mening, men simpelthen er pacet så godt, at du er villig til at gå på kompromis med det.

Serien omhandler Nick Brewer, der en dag dukker op i en internet-video, hvor han holder skilte op med udsagn som ”I ABUSE WOMEN” og ”AT 5 MILLION VIEWS, I DIE”. Selvsagt spreder videoen sig på nettet som en steppebrand, og snart er det det eneste, der synes at være af interesse, når der skal bruges tid med ansigtet nede i telefonen eller tabletten. Men hvem er Nick Brewer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på serien Clickbait selv, og sett tre episoder, tror jeg det er, og skal se resten også! Den er spennende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rains of castamere skrev (39 minutter siden):

Vel verdt å se synes jeg, men ikke akkurat banebrytende. Enig i at twisten ble litt for ut av det blå. Altså, jeg elsker overraskelser, men det var ikke hinta til gjerningsmannen eller noe. En del plotthull og merkelige avgjørelser, og enkelte av karakterene var vanskelige å heie på synes jeg (host, Pia), men alt i alt underholdende og artig. 

Hæ!? Vi heiet høylydt på Pia her i huset. Rart så forskjellig vi ser 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, blir glad for at dere liker den! Er liksom lite som slår det å se en serie som engasjerer, synes jeg (høres ut som jeg har et stusselig liv, og det har jeg kanskje :ler: ). Er ellers enig i kritikken, men den er såpass spennende at det er verdt å se gjennom fingra på litt rusk her og der.

Flere som la merke til at når hun "elskerinna" kjøpte solsikker til minneseremonien stod hun bare der og tok imot blomstene fra den ansatte og så gikk hun, uten å betale for de 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Enig, serien var lettsett og god nok. Så den på en dag. Likevel, nesten for mye twister på slutten. Her synes samboer og jeg at det nesten ble litt komisk når det viste seg hvem som hadde gjort ugjerningen. 

Anonymkode: 609b2...874

Ikke røpe mere nå da ;) Synes det var skummelt, jeg, hvor langt personene var villige til å gå. Et menneske som tok seg til rette ovenfor andre og ikke klarte bremse...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (30 minutter siden):

Hæ!? Vi heiet høylydt på Pia her i huset. Rart så forskjellig vi ser 😃

Hahah, jeg synes hun var fæl! Jeg likte henne bedre etterhvert som serien utspilte seg, da, det gav mer mening at hun var bitchy når hun var stressa, men fikk helt avsmak på henne i første scenen der hun starter drama. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SmuleSMitt skrev (6 timer siden):

Åå, blir glad for at dere liker den! Er liksom lite som slår det å se en serie som engasjerer, synes jeg (høres ut som jeg har et stusselig liv, og det har jeg kanskje :ler: ). Er ellers enig i kritikken, men den er såpass spennende at det er verdt å se gjennom fingra på litt rusk her og der.

Flere som la merke til at når hun "elskerinna" kjøpte solsikker til minneseremonien stod hun bare der og tok imot blomstene fra den ansatte og så gikk hun, uten å betale for de 😜 

Haha, ja. Akkurat det måtte jeg kommentere da vi så serien.  😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SmuleSMitt skrev (På 15.9.2021 den 17.29):

Åå, blir glad for at dere liker den! Er liksom lite som slår det å se en serie som engasjerer, synes jeg (høres ut som jeg har et stusselig liv, og det har jeg kanskje :ler: ). Er ellers enig i kritikken, men den er såpass spennende at det er verdt å se gjennom fingra på litt rusk her og der.

Flere som la merke til at når hun "elskerinna" kjøpte solsikker til minneseremonien stod hun bare der og tok imot blomstene fra den ansatte og så gikk hun, uten å betale for de 😜 

Takk for tipset! Og hadde det ikke vært for omtalen her- at en måtte «overse» litt dårlig skuespill og at det var plotwister, så hadde jeg nok stoppet etter episode 2.  Men jeg fortsatte, og den ble binget 😁 ( og ja, jeg la også merke til solsikke «kjøpet» 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...