Gå til innhold

Brudestyling (hår og makeup)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia, jeg skal gifte meg neste sommer og sliter skikkelig med å finne en passende frisør og makeup-artist til å gjøre stylingen på den store dagen.

Problemet mitt er at jeg kan ingenting om hår, sminke, beauty osv og vet ikke hvor jeg skal begynne å lete engang.

Ønsker veldig gjerne noen som kan komme til lokalet og utføre styligen der, så gjerne en frittstående makeup-artist og/eller frisør, men hvor kan jeg finne dette? Har noen av dere tips til hvordan jeg kan gå frem, nettsider, Instagram-kontoer eller annet hvor jeg kan finne disse tjenestene? Eller evt noen som anbefales? 

Jeg skal gifte meg like utenfor Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt en frisørsalong, de har gjerne folk som gjør både brudestyling og sminke.  Be om en prøvetime.  Se på pinterest ol. for inspirasjon og ta med bilder.  

• Liker 1
Skrevet

Hat du eventuelt noen venninner, søste, kusiner som er gode på noe av dette? :) Jeg sminket meg selv, er ikke ekspert men ble bra, øvde meg en del på forhånd. Ei god venninne fikset håret mitt. Tenk litt om du kommer på noen, og pass på å fortsatt se ut som deg selv på dagen. Kjenner folk som ser helt ugjenkjennelige ut på brudebildene fordi de er skikkelig oversminket.

Anonymkode: 9271a...fe9

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal selv ta kontakt med min lokale frisør og spørre om vi kan ha en prøvetime, samt høre om de kan sminke. Der jeg bodde før pleide jeg å bli sminket når jeg skulle noe spesielt. Det var i Bærum, det er for langt unna til der jeg bor nå. 

Anonymkode: 9c180...da4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...