AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 I det siste har jeg følt meg ganske merkelig, å jeg er helt sikkert på at det er noen som har lagt en forbannelse over meg. Hvordan kan man bli kvitt en forbannelse? Anonymkode: 11f88...d9e
Gjest ABM Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I det siste har jeg følt meg ganske merkelig, å jeg er helt sikkert på at det er noen som har lagt en forbannelse over meg. Hvordan kan man bli kvitt en forbannelse? Anonymkode: 11f88...d9e Drikk to pakker smeltet meierismør mens du himler med øya og tenker på en diger restskatt så ordner det seg!!:)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Før du begynner tenke at det at du føler deg litt merkelig er fordi noen har lagt en forbannelse over deg, så trenger det ikke være tilfelle. Jeg kan og føle meg merkelig fra tid til annen. Det kan være at det du er i nå, er noe du skal lære for å vokse mer som den du er. Du kan jobbe med å beskytte deg selv med en protection spell . Tror du på at andre kan skade deg så kan andre det å , men om du ikke tror på det så vil ingen klare å forbanne deg . Det handler om å stå stødig i seg selv Anonymkode: 19c94...234
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Det kan å være at det om det så er tilfelle at andre har forbannet deg med noe så var det allerede planlagt fra før du kom til dette livet for at du som sjel skal lære mer. Anonymkode: 19c94...234
Jodaneida Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Slutt å tro at det er en forbannelse, så går det nok over. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Man kan å planlegge før komme til livet, , hvem som skal være fiender eller ha ansvar som "bølle" i hverandres liv fordi det kan være at fra akkurat den måten eneste måten å komme videre på. Anonymkode: 19c94...234
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Venninna mi tror på sånt. Hun kjøpte røkelse, for det finnes vist røkelse som fjerner forbannelser. Så stilte jeg opp for å hjelpe (selv om jeg ikke tror på det), vi satte på hekse musikk og hoppet rundt med myke bevegelser, som at vi skulle danset rundt et bål Hun følte seg mye bedre etter en halvtime. Whatever floats your bote, bare glad jeg kunne hjelpe hun å føle seg bedre 🤣 Anonymkode: bcb20...efd 1
Gjest Raptuza Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Kanskje ta en tur til fastlegen og fortelle om disse følelsene. Kan være angst eller i verste fall psykotiske symptomer
Jensine Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 Har en sterk følelse av at det er naboen til høyre. Du må kidnappe ham og tvinge ham til å løse forbannelsen.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I det siste har jeg følt meg ganske merkelig, å jeg er helt sikkert på at det er noen som har lagt en forbannelse over meg. Hvordan kan man bli kvitt en forbannelse? Anonymkode: 11f88...d9e Du må finne ut hva slags forbannelse det er først, om det voodoo eller ganding, etc.. Anonymkode: 6ecb5...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I det siste har jeg følt meg ganske merkelig, å jeg er helt sikkert på at det er noen som har lagt en forbannelse over meg. Hvordan kan man bli kvitt en forbannelse? Anonymkode: 11f88...d9e Snakk med en prest og forklar situasjonen. Be om en velsignelse. Anonymkode: b89a1...093
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 Jeg føler jeg er født med en forbannelse. Jeg taper alle kamper i livet. Helt sant. En gang var jeg hos en synsk dame som sa at min skytsengel var min farmor. En kvinne jeg aldri møtte. Hun var en alkoholisert kvinne som lot barna gå for lut og kaldt vann. Da lo jeg og sa at det forklarte jo alt. Kan man forresten bestille en ny skytsengel?😊🙈 Anonymkode: 67c2e...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå