AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Hei! Er det noen som vet om man får opp varsel i messenger om man får en meldingsforespørsel fra noen man ikke er venn med? Eventuelt om man får varsel om man får noe som er merket som spam. Jeg husker selv at både meldingsforespørsler og spam bare gikk til en egen innboks i messenger, men jeg mener å ha lest at det har blitt endringer på dette. Om noen kan oppklare dette hadde det vært super! Har sendt invitasjoner for gjenforening til gamle "klassevenner", men det er noen få som ikke har åpnet meldingene. Hadde vært kjekt å vite om meldingene kommer frem! Angående praktiske/alternative løsninger på invitasjon: finner dem ikke i telefonkatalogen, ingen andre i komiteen er venner med dem, og jeg vil ikke legge dem til i lista mi. Anonymkode: 24b03...df1
Amatariel Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Min erfaring er at varsler for dette kommer av og til. Noen ganger får jeg tydelig beskjed med "xx ønsker å komme i kontakt med deg". Mens andre ganger er det helt tilfeldig at jeg ser under beskjeder at jeg har fått meldinger. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Man får som regel ingen varsel. Anonymkode: 4b267...f39
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Jeg fikk varsel sist jeg fikk meldingsforespørsel, men ikke likt vanlig meldinger. Husker ikke helt. På meldinger som havner i Spam får jeg ikke varsel. Anonymkode: 0464a...327 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Jeg har slått av muligheten for at folk kan sende meg meldingsforespørsel. Anonymkode: 4ac93...da4
Duff Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Amatariel skrev (58 minutter siden): Min erfaring er at varsler for dette kommer av og til. Noen ganger får jeg tydelig beskjed med "xx ønsker å komme i kontakt med deg". Mens andre ganger er det helt tilfeldig at jeg ser under beskjeder at jeg har fått meldinger. Samme erfaring har jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå