Gå til innhold

Svovelrap, diaré og luftsmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har slitt med dette og funnet ut hva det faktisk er? Har hatt det i perioder før, det er ikke gardia. Nå har det vart i fire uker, det renner ut bak, rapene presser på og stinker råttent egg og skikkelig mye luft og luftsmerter. Jeg begynner smålig å bli lei. Får i meg væske og mat, så er ikke noe særlig redd for dehydrering. 
Det er skikkelig plagsomt, flaut og ubehagelig. 

Anonymkode: 304cd...cbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får det alltid rett før omgangssyken. Eneste som hjelper er å spy og kvitte seg med alt i magen. 

Har du hatt det i fire uker så ville jeg tatt kontakt med fastlegen. 

Anonymkode: 76704...dec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg får det alltid rett før omgangssyken. Eneste som hjelper er å spy og kvitte seg med alt i magen. 

Har du hatt det i fire uker så ville jeg tatt kontakt med fastlegen. 

Oi, jeg har rett og slett skrevet feil! Fire dager. Ja, er jo det, bare uten oppkast. Det går kun andre veien, men blir liksom ikke tomt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oi, jeg har rett og slett skrevet feil! Fire dager. Ja, er jo det, bare uten oppkast. Det går kun andre veien, men blir liksom ikke tomt.

Fire dager er noe annet enn fire uker 😅 

Jeg hadde det like lenge en gang. Det eneste som hjalp var å drikke kun vann og spise mild mat som loff og banan. Vanlig mat gjorde det verre. 
Men det eneste som stopper det er hvis jeg kaster opp. Det virker som kroppen trenger å tømme magen og tarmene helt. Så er du desperat så prøv å kast opp en gang for å se om det kan hjelpe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fire dager er noe annet enn fire uker 😅 

Jeg hadde det like lenge en gang. Det eneste som hjalp var å drikke kun vann og spise mild mat som loff og banan. Vanlig mat gjorde det verre. 
Men det eneste som stopper det er hvis jeg kaster opp. Det virker som kroppen trenger å tømme magen og tarmene helt. Så er du desperat så prøv å kast opp en gang for å se om det kan hjelpe. 

Ja, herregud. Skjønner ikke hvor jeg fikk uker fra😂 Hadde nok kontaktet legen om det varte så lenge🙈 Ja, kanskje jeg skal prøve det. Blir ganske kvalm av de rapene, så sikkert mulig å få til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...