Gå til innhold

Bra vinterdress til barnehage? 2 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til en god vinterdress. De er mye ute, og ønsker en myk/bevegelig dress som holder bra i våt snø og på kalde dager. Har fått tips om isbjørn og reima stavanger, men synes de var litt dyre. 

Gjerne med fine motiv/mønster og fuskepels rundt hetten! 

Anonymkode: c10c1...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp brukt reima eller isbjørn. De holder i flere sesonger, og det er viktig å holde seg varm. 
Ellers er det bare å Google best i test vinterdress. 

Anonymkode: 2cfaa...49c

• Liker 5
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøp brukt reima eller isbjørn. De holder i flere sesonger, og det er viktig å holde seg varm. 
Ellers er det bare å Google best i test vinterdress. 

Anonymkode: 2cfaa...49c

Trenger bare at den holder godt en sesong, neste år vil barnet ha vokst ut av den. Ser noen har slik at man kan sprette opp sømmer, men da er det vanskeligere å få solgt. Skal kjøpe ny.

Vil gjerne ha en myk dress da mange virker veldig stive, og vått her så god vannsøyle er viktig. Max pris 1500. 

Har sett litt på reimatec gotland og lappis. Wheat og name it. Noen erfaring med disse? 

Skrevet

I den alderen har jeg vært veldig fornøyd med Reflex sine dresser. De holder seg godt også, lillesøster har arvet dressene fra storesøster. Ikke er de så dyre heller. 

Anonymkode: 83f51...68b

• Liker 1
Skrevet

Når barnet er så lite er de ikke veldig mye ute, og det blir begrenset med slitasje. 
Ser du nevner Reima gotland, denne hadde jeg til begge mine (kjøpte til 1 mann, var som ny til nr 2, ei venninne fikk den til sin gutt etter det). Veldig god og myk dress. Name it synes jeg ikke har vært lite slitesterk (men igjen, de små sliter ikke så mye på uteklær) Har ikke erfaring med vinterklærne til Wheat, men har hatt skalljakke. Denne var stiv synes jeg, 

Anonymkode: 6018e...df0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Reima stavanger til 1599kr her. Du får solgt den til neste sesong.

https://www.fjellsport.no/reima-stavanger-navy.html?refSrc=1011394&nosto=nosto-page-product4

Anonymkode: f3fe6...fd6

1209kr her https://www.jollyroom.no/barneklaer/yttertoy/vinterdresser/reimatec-stavanger-vinterdress-warm-yellow?gclid=CjwKCAjwp_GJBhBmEiwALWBQk1aV_hxt0eeRqGppyyfJfaz6bo1xyTn4Z5tOTej1adsW33h40J_GbBoC7yEQAvD_BwE bare ikke så estetisk pen. Men det viktigste er jo at dressen er varm og vanntett, og det kan faktisk være praktisk med en farge ikke alle andre har, for da blir det lettere å holde kontroll på egne klær.

Anonymkode: f3fe6...fd6

Skrevet

Isbjørn - ingen over og ingen ved siden!!!

Anonymkode: 33f93...9ca

• Liker 3
Skrevet

Didrikssons sine vinterdressar er gode og slitesterke 😊

Anonymkode: daa18...259

Skrevet

Vært veldig fornøyd med reflex bardu og kattnakken sin vinterregndress. 

Skrevet

Reima Gotland! Har aldri opplevd at mini er våt eller kald i den. Og så er den innmari fin 😊 Dukker opp på salg innimellom, jeg kjøpte til 600kr i mai. Legg inn på prisguiden så får du varsel om den synker i pris! 

• Liker 1
Skrevet

Reima Gotland/Stavanger! Reflex ble for kaldt i minus 5.

Anonymkode: be1a7...e25

Skrevet

Vinterdress Kaxs Proxtec fra Kappahl. 999 kroner. Ganske fornøyd. 

Skrevet

Reima Stavanger anbefaler jeg ikke til et så lite barn. Den er tung og stiv. Dog super til litt større barn.

Her går det Isbjørn of Sweden.

Anonymkode: 89299...5d7

Skrevet

Du nevner Wheat og Reima. Har hatt begge og går definitivt og uten tvil for Reima neste gang. 

• Liker 2
Skrevet

Gullkorn. Syns reima passer best til 3 år og oppover, de er litt tunge. Wheat syns jeg også var litt tung, og faktisk for varm/tykk.

Anonymkode: ec8b1...6df

• Nyttig 1
Skrevet
AwkwardAlice skrev (3 timer siden):

Vinterdress Kaxs Proxtec fra Kappahl. 999 kroner. Ganske fornøyd. 

Kjøpte denne til 3-åringen i fjor, fordi jeg hadde lest at den skulle være bra. Det er den dårligste dressen jeg har opplevd! Full av hull og helt ødelagt etter én sesong. Aldri igjen! 

Veldig fornøyd med Reima sine dresser! 

Anonymkode: 8b435...c19

• Liker 2
Skrevet

Aldri hatt bedre dresser enn de fra Reflex! Utrolig mye dress for pengene sammenlignet med Reima og Bergans. 

Anonymkode: 74705...774

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Trenger tips til en god vinterdress. De er mye ute, og ønsker en myk/bevegelig dress som holder bra i våt snø og på kalde dager. Har fått tips om isbjørn og reima stavanger, men synes de var litt dyre. 

Gjerne med fine motiv/mønster og fuskepels rundt hetten! 

reima og didrikson er best i bhg alder

Anonymkode: 5d10a...d33

• Liker 1
Skrevet

Jobber i barnehage. Barn med reima tec er uten tvil de varmeste og tørreste barna! Sjekk ut barnihagen.no, mye bra på tilbud!

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...