AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Jeg vurderer å forstørre brystene, men jeg synes det er skummelt. Jeg har fire barn hvorav en er baby, så jeg er også redd for å ha så vondt at jeg ikke kan bidra hjemme eller at det skal oppstå komplikasjoner i etterkant. Det er ikke aktuelt å gjøre det mens jeg ammer, men jeg har begynt å tenke på det. Jeg ønsker innspill fra dere som har forstørret brystene på hvordan dere opplevde det. - Hvor lenge var det vondt? - Har du hatt komplikasjoner i etterkant? Jeg vet heller ikke hvor ofte jeg må skifte de ut eller hvor lenge jeg kan ha de inne (sett at det ikke oppstår komplikasjoner selvfølgelig). Anonymkode: 3f61c...15a
Realverdien Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Godt valg. Når melkebrystene er over, er man gjerne klar for å holde brystene et par nr større. Er ikke dame, men kan bidra med litt som jeg vet etter å ha vært her og der og kjent på både silikon og vanlige bryster. Anbefaler å gå til de fulle 800ml, i stedet for en halvhjertet 450ml i hver pupp. Viktig å få skikkelig resultat når poenget er forstørrelse, slik du ønsker. 400ml innleggene er vel mer for de flatbrystede som ønsker "ekte" pupper. Det er en del damer som rapporterer om silikonbrystsyke, og at de forgiftes, mister konsentrasjonen etc. Men kvinnehelse er et komplisert tema, og det er like viktig å føle seg bra.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Realverdien skrev (På 10.9.2021 den 14.59): Godt valg. Når melkebrystene er over, er man gjerne klar for å holde brystene et par nr større. Er ikke dame, men kan bidra med litt som jeg vet etter å ha vært her og der og kjent på både silikon og vanlige bryster. Anbefaler å gå til de fulle 800ml, i stedet for en halvhjertet 450ml i hver pupp. Viktig å få skikkelig resultat når poenget er forstørrelse, slik du ønsker. 400ml innleggene er vel mer for de flatbrystede som ønsker "ekte" pupper. Det er en del damer som rapporterer om silikonbrystsyke, og at de forgiftes, mister konsentrasjonen etc. Men kvinnehelse er et komplisert tema, og det er like viktig å føle seg bra. Må bare korrigere deg her. Ts, ikke hør på dette den mannen skriver om 800 ml. Det er veldig mye, til og med Linni Meister har ikke så mye og hun har 600 gram i hver pupp, og du ser jo hvordan hun ser ut. Jeg skal selv operere inn silikon til onsdag og kan oppdatere deg etterpå om hvordan det går. Hadde en brystforstørrelse for 13 år siden, ingen problemer, men valgte etter 10 år å ta innleggene ut for å se om jeg kunne leve uten. Nå tre år etterpå har jeg bestemt meg for å operere igjen. Anonymkode: df2d1...004 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (På 10.9.2021 den 14.52): Jeg vurderer å forstørre brystene, men jeg synes det er skummelt. Jeg har fire barn hvorav en er baby, så jeg er også redd for å ha så vondt at jeg ikke kan bidra hjemme eller at det skal oppstå komplikasjoner i etterkant. Det er ikke aktuelt å gjøre det mens jeg ammer, men jeg har begynt å tenke på det. Jeg ønsker innspill fra dere som har forstørret brystene på hvordan dere opplevde det. - Hvor lenge var det vondt? - Har du hatt komplikasjoner i etterkant? Jeg vet heller ikke hvor ofte jeg må skifte de ut eller hvor lenge jeg kan ha de inne (sett at det ikke oppstår komplikasjoner selvfølgelig). Anonymkode: 3f61c...15a Det sies at dagens implantater har livstidsgaranti, men belag deg uansett på at du muligens må ha en eller to operasjoner til i løpet av lovet. Jeg har ei venninne som har hatt sine i 14 år nå. Anonymkode: df2d1...004 1
Realverdien Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må bare korrigere deg her. Ts, ikke hør på dette den mannen skriver om 800 ml. Det er veldig mye, til og med Linni Meister har ikke så mye og hun har 600 gram i hver pupp, og du ser jo hvordan hun ser ut. Jeg skal selv operere inn silikon til onsdag og kan oppdatere deg etterpå om hvordan det går. Hadde en brystforstørrelse for 13 år siden, ingen problemer, men valgte etter 10 år å ta innleggene ut for å se om jeg kunne leve uten. Nå tre år etterpå har jeg bestemt meg for å operere igjen. Anonymkode: df2d1...004 Your mileage may vary, men Linni hadde nok et temmelig stort sett fra før av. Synes ikke hun ser særlig stor ut uten disse push upene hun bruker for effekt. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Gd2kB/linni-meister-og-marna-haugen-buroee-skal-kjempe-om-en-plass-paa-farmen
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Realverdien skrev (Akkurat nå): Your mileage may vary, men Linni hadde nok et temmelig stort sett fra før av. Synes ikke hun ser særlig stor ut uten disse push upene hun bruker for effekt. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Gd2kB/linni-meister-og-marna-haugen-buroee-skal-kjempe-om-en-plass-paa-farmen Jeg har sett Linni sin Instagram og der ser de ofte ut som noen fotballer. Ikke mye pent heller. Forøvrig går det ikke an å komme inn til en kirurg og si «jeg vil ha 800 ml!» Da må man ha plass til 800 ml i hvert bryst og det er det få som har. Da må de eventuelt opereres to ganger. Ikke særlig bra for helsa og ikke bra for ryggen heller. Anonymkode: df2d1...004
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 Her ser man Linni med 600 gram i hvert bryst. Det ser jo veldig «naturlig» ut.. Anonymkode: df2d1...004 1
Realverdien Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her ser man Linni med 600 gram i hvert bryst. Det ser jo veldig «naturlig» ut.. Anonymkode: df2d1...004 Der er det jo pushupen som lager hyller. Linni er også forresten veldig liten og sped. Hun er maks 165. Har stått ved siden av henne. Så på en større dame vil jo brystene se mer passende ut.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: ikke hør på dette den mannen skriver Anonymkode: df2d1...004 Ikke hør på den mannen uansett vil jeg si, han skriver bare tull over alt Anonymkode: e2c5c...1fe 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Må bare korrigere deg her. Ts, ikke hør på dette den mannen skriver om 800 ml. Det er veldig mye, til og med Linni Meister har ikke så mye og hun har 600 gram i hver pupp, og du ser jo hvordan hun ser ut. Jeg skal selv operere inn silikon til onsdag og kan oppdatere deg etterpå om hvordan det går. Hadde en brystforstørrelse for 13 år siden, ingen problemer, men valgte etter 10 år å ta innleggene ut for å se om jeg kunne leve uten. Nå tre år etterpå har jeg bestemt meg for å operere igjen. Anonymkode: df2d1...004 Angret du? ☹️ Jeg har tenkt å ta ut mine nå i høst. Kan du skrive litt om prosessen etterpå? Anonymkode: 2e2f9...fa8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 Realverdien skrev (På 10.9.2021 den 14.59): Godt valg. Når melkebrystene er over, er man gjerne klar for å holde brystene et par nr større. Er ikke dame, men kan bidra med litt som jeg vet etter å ha vært her og der og kjent på både silikon og vanlige bryster. Anbefaler å gå til de fulle 800ml, i stedet for en halvhjertet 450ml i hver pupp. Viktig å få skikkelig resultat når poenget er forstørrelse, slik du ønsker. 400ml innleggene er vel mer for de flatbrystede som ønsker "ekte" pupper. Det er en del damer som rapporterer om silikonbrystsyke, og at de forgiftes, mister konsentrasjonen etc. Men kvinnehelse er et komplisert tema, og det er like viktig å føle seg bra. Du anbefaler, etter å ha kjent på bryster? Det som passer TS må være det som kjennes rett for henne. Det er ikke sånn at man trenger å legge inn noe som helst, så at en mann anbefaler mye silikon synes jeg blir litt rart. Det er flere ting å tenke på avhengig av hvordan TS er nå, i tillegg til hva hun faktisk vil. Anonymkode: 5c5fe...441 3
Realverdien Skrevet 12. september 2021 #12 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du anbefaler, etter å ha kjent på bryster? Det som passer TS må være det som kjennes rett for henne. Det er ikke sånn at man trenger å legge inn noe som helst, så at en mann anbefaler mye silikon synes jeg blir litt rart. Det er flere ting å tenke på avhengig av hvordan TS er nå, i tillegg til hva hun faktisk vil. Anonymkode: 5c5fe...441 Joda, du har noen poenger her. Helt klart. Men hun tar disse innleggene ift hva menn tenker om henne. Hadde det ikke funnes mannfolk i verden hadde ingen kvinner giddet plastisk kirurgi.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #13 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Angret du? ☹️ Jeg har tenkt å ta ut mine nå i høst. Kan du skrive litt om prosessen etterpå? Anonymkode: 2e2f9...fa8 Ja, noe enormt. Var i helt fin form etter å ha fjernet dem. Måtte gå med dren i noen døgn. Ble nok positivt overrasket over å faktisk ha pupper igjen da bandasjen ble fjernet. Så med en gang var jeg fornøyd, men så begynte kompleksene å komme igjen. Ser flat ut i mye klær og føler meg lite feminin. Brystene som jeg tidligere hadde fått så komplimenter for av kjærester ble plutselig totalt uinteressant når jeg fikk meg partner. Har ikke gått en dag uten å føle meg elendig over det når jeg har sett meg i speilet. Anonymkode: df2d1...004
_popcorn_ Skrevet 13. september 2021 #14 Skrevet 13. september 2021 Ryddet for brudd på opphavsrett og svar til av det. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #15 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, noe enormt. Var i helt fin form etter å ha fjernet dem. Måtte gå med dren i noen døgn. Ble nok positivt overrasket over å faktisk ha pupper igjen da bandasjen ble fjernet. Så med en gang var jeg fornøyd, men så begynte kompleksene å komme igjen. Ser flat ut i mye klær og føler meg lite feminin. Brystene som jeg tidligere hadde fått så komplimenter for av kjærester ble plutselig totalt uinteressant når jeg fikk meg partner. Har ikke gått en dag uten å føle meg elendig over det når jeg har sett meg i speilet. Anonymkode: df2d1...004 Så utrolig leit å høre. Samboeren min er veldig glad i brystene mine, og jeg husker at menn ikke syntes mine naturlige var så spennende. Hadde veldig små lettere tubulære. Håper det går bedre med deg etterhvert. 🙂 Anonymkode: 2e2f9...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #16 Skrevet 13. september 2021 TS her. Jeg har lyst å se hvor stort x antall ml / gram er før jeg bestemmer meg. Har ikke bestemt meg 100% for å ta det, men jeg vurderer og tenker mye. Må snakke med mannen min først. Du som skal sette inn igjen på onsdag må veldig gjerne oppdatere ja. Tusen takk! Det eneste jeg sier meg enig i som Realverdien skriver er at hadde det ikke vært for menn hadde ikke kvinner tatt plastisk kirurgi. Det må jeg ærlig innrømme stemmer i mitt tilfelle (jeg vet at mannen min liker brystene jeg har nå, og nå som jeg har melk i de er de betraktelig større enn til vanlig). Hadde jeg ikke opplevd at mannen min var mer interessert i kroppen min nå enn tidligere hadde jeg ikke vurdert det. Og det er jo litt trist egentlig. Anonymkode: 3f61c...15a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #17 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er veldig mye, til og med Linni Meister har ikke så mye og hun har 600 gram i hver pupp, og du ser jo hvordan hun ser ut. Kilde? Er sikker på at hun har vesentlig mer enn 600! Anonymkode: 39ff5...caa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #18 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Forøvrig går det ikke an å komme inn til en kirurg og si «jeg vil ha 800 ml!» Da må man ha plass til 800 ml i hvert bryst og det er det få som har. Da må de eventuelt opereres to ganger. Ikke særlig bra for helsa og ikke bra for ryggen heller. Hørt om "tissue expanders"? Går subtil rette kirurger er det oftest en mulighet Anonymkode: 39ff5...caa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #19 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): subtil du til Anonymkode: 39ff5...caa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #20 Skrevet 13. september 2021 Jeg tok implantater under muskelen, og ja… det var ekstremt vondt. Måtte ha hjelpt til det meste den første tiden, og stivnet i overkroppen. Hver minste bevegelse i overkroppen aktiverer på en måte brystmuskelen, og det var ubehagelig. Har et barn og amming har gått fint. Tok silikon da jeg var 18, og ikke mer enn 300 gram (eller hva man sier). Dette er ti år siden. Venninnen min tok over muskelen, og det var en helt annen og mindre smertefull opplevelse.. i følge henne selv. Anonymkode: 479a0...76a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå