AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Hei. håper kanskje noen her kan hjelpe meg litt. jeg er ikke ute etter noen negative svar, kun for å berolige meg litt. Først og fremst, sliter jeg med mye angst og av den grunn lite mat i magen. De siste ukene har jeg vært mye kvalmen med smerter i magen, og mye vekslende avføring. Får 3 mnd siden tok jeg PET scan, å alt var fint.. Nå lurer jeg på om noe skjer inni denne magen her, ikke at det skal være kreft. Men irritabel tarm, angst eller ett eller annet. Kanskje noen har det likt? Anonymkode: 0e11b...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Kjære deg, Du må ta kontakt med fastlegen din. Du må få gastroskopi (matveier og mage), så de kan ta prøver. Magetrøbbel kan bety så utrolig mye. Jeg har IBS, og måtte sjekke alt av allergier og diverse først. Jeg måtte også ta koloskopi (tarm). Bare det at du spiser lite, kan forårsake de plagene du nevner. Og så ville jeg bedt legen om å få medikamenter for å dempe angsten. Anonymkode: db464...c34
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Jeg hadde irritabel tarm, men min daværende (dumme) lege påsto at det var «magekreft», uten at han undersøkte meg ordentlig. Han skremte meg til helvete og sendte meg til CT, en farlig (pga.for mye stråling) og i mitt tilfelle helt unødvendig undersøkelse. Idiot. Fortsatt sint på han. Be alltid om «second opinion», ts. Det gjorde jeg ikke Anonymkode: 77614...79c
Rogaland92 Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjære deg, Du må ta kontakt med fastlegen din. Du må få gastroskopi (matveier og mage), så de kan ta prøver. Magetrøbbel kan bety så utrolig mye. Jeg har IBS, og måtte sjekke alt av allergier og diverse først. Jeg måtte også ta koloskopi (tarm). Bare det at du spiser lite, kan forårsake de plagene du nevner. Og så ville jeg bedt legen om å få medikamenter for å dempe angsten. Anonymkode: db464...c34 Ja, har vært mye hos legen på grunn av dette å angsten. Går på medisin for angsten. tok koloskopi for mange år siden, da sa de irritabel tarm. Tok gastro i fjor da jeg hostet blod. Å alt var fint sa de da. Men jeg er jo redd å bekymret.. Endret 10. september 2021 av Rogaland92 Anonym
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde irritabel tarm, men min daværende (dumme) lege påsto at det var «magekreft», uten at han undersøkte meg ordentlig. Han skremte meg til helvete og sendte meg til CT, en farlig (pga.for mye stråling) og i mitt tilfelle helt unødvendig undersøkelse. Idiot. Fortsatt sint på han. Be alltid om «second opinion», ts. Det gjorde jeg ikke Anonymkode: 77614...79c Det er ikke farlig å ta CT en gang (eller flere ganger) og er ofte viktig for å utelukke alvorlig sykdom. Anonymkode: 3b26d...64c
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er ikke farlig å ta CT en gang (eller flere ganger) og er ofte viktig for å utelukke alvorlig sykdom. Anonymkode: 3b26d...64c Men det var unødvendig OG det anbefales ikke når man er ung! Anonymkode: 77614...79c
KjøttOPP Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Rogaland92 skrev (På 10.9.2021 den 12.41): Ja, har vært mye hos legen på grunn av dette å angsten. Går på medisin for angsten. tok koloskopi for mange år siden, da sa de irritabel tarm. Tok gastro i fjor da jeg hostet blod. Å alt var fint sa de da. Men jeg er jo redd å bekymret.. Var du på SUS?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Rogaland92 skrev (På 10.9.2021 den 12.41): Ja, har vært mye hos legen på grunn av dette å angsten. Går på medisin for angsten. tok koloskopi for mange år siden, da sa de irritabel tarm. Tok gastro i fjor da jeg hostet blod. Å alt var fint sa de da. Men jeg er jo redd å bekymret.. Hjelper å spise glutenfritt og melkefritt og heller fokusere på å spise mer frukt, bær grønsaker, salater, drikke vann. Om du er interessert kan du lese om. Anthony William medical medium på nettet. Han har hjulpet mange mennesker med helsa kun ved å endre på kostholdet og få i seg nok vitaminer og mineraler. Anonymkode: d0364...1f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå