AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #1 Del Skrevet 10. september 2021 Skal reise London til med en 10 og 6 åring i høstferien. I hvilket område bør jeg se etter hotell. Trenger ikke å være midt i «city center», men helst ikke så veldig langt ut heller😅 Anonymkode: 4d2b5...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal reise London til med en 10 og 6 åring i høstferien. I hvilket område bør jeg se etter hotell. Trenger ikke å være midt i «city center», men helst ikke så veldig langt ut heller😅 Anonymkode: 4d2b5...c72 Tar gjerne i mot hotell tips også…. Anonymkode: 4d2b5...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Del Skrevet 10. september 2021 Nå sier du ingenting om budsjett, men jeg pleier å bo i Kensington. Kort vei til Piccadilly-line og museene i Cromwell road, hyggelige gater og småbutikker. Anonymkode: cacef...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Del Skrevet 10. september 2021 Vi går som regel for billig, og midt i sentrum. Pleier å bo på Travelodge når jeg er der med barna. Ikke høy standard, men helt OK, med flere hotell som ligger veldig sentralt til. De har også familierom. Bruker heller pengene på opplevelser, restauranter, shopping, er lite på hotellet uansett Vi bodde på Travelodge Central City Road eller noe en gang, pga nærhet til Liverpool street station (hadde et grytidlig flytog vi måtte rekke da vi skulle hjem), det var relativt nyoppusset og fint. Så bodde vi midt i sentrum (Covent garden Travelodge), som hadde gangavstand til det meste, men var litt mer shabby. Da vi hadde en hel uke i London, med barn, leide vi leilighet gjennom Airbnb, på South bank. Fantastisk plassering, badekar med bobler, to soverom, to etasjer, kostet 10 000 for en uke, men det er greit da vi var fire stk. Når man skal være borte så mange dager, er det greit å ha litt plass å boltre seg på, synes jeg. Da vil man kanskje ikke traske gatelangs hele tiden, som man heller gjør mer av hvis man bare har en helg til rådighet. Anonymkode: d5364...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 10. september 2021 #5 Del Skrevet 10. september 2021 Vi bor alltid nær South Kensingthon. Veldig kjekt med naturhistorisk museum og ikke minst kunne gå rundt i ett trygt nabolag når man kommer tilbake med tuben på kvelden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi går som regel for billig, og midt i sentrum. Pleier å bo på Travelodge når jeg er der med barna. Ikke høy standard, men helt OK, med flere hotell som ligger veldig sentralt til. De har også familierom. Bruker heller pengene på opplevelser, restauranter, shopping, er lite på hotellet uansett Vi bodde på Travelodge Central City Road eller noe en gang, pga nærhet til Liverpool street station (hadde et grytidlig flytog vi måtte rekke da vi skulle hjem), det var relativt nyoppusset og fint. Så bodde vi midt i sentrum (Covent garden Travelodge), som hadde gangavstand til det meste, men var litt mer shabby. Da vi hadde en hel uke i London, med barn, leide vi leilighet gjennom Airbnb, på South bank. Fantastisk plassering, badekar med bobler, to soverom, to etasjer, kostet 10 000 for en uke, men det er greit da vi var fire stk. Når man skal være borte så mange dager, er det greit å ha litt plass å boltre seg på, synes jeg. Da vil man kanskje ikke traske gatelangs hele tiden, som man heller gjør mer av hvis man bare har en helg til rådighet. Anonymkode: d5364...769 Godt innspill vedrørende nærhet til flytog. Vi har også tidlig fly hjem. Flyr til/fra Gatwick, så da tror jeg konsentrerer søker rundt Victoria/Pimlico Anonymkode: 4d2b5...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #7 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå sier du ingenting om budsjett, men jeg pleier å bo i Kensington. Kort vei til Piccadilly-line og museene i Cromwell road, hyggelige gater og småbutikker. Anonymkode: cacef...3a3 Artig. Jobbet tidvis mye i London da HQ lå der. Etter å ha prøvd ut diverse plasser så falt jeg også min elsk på Cromwell road. Hyde park er bare et par steinkast unna, du har museumer, store kjøpesentre og ikke all den trafikken som i sentrum. Anonymkode: e97c4...78e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #8 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Godt innspill vedrørende nærhet til flytog. Vi har også tidlig fly hjem. Flyr til/fra Gatwick, så da tror jeg konsentrerer søker rundt Victoria/Pimlico Anonymkode: 4d2b5...c72 Tips: Vurdér også tog til Blackfriars - mye roligere og mer behagelig stasjon enn Victoria, og veldig greit område å bo i. Vi pleier å bo på Travelodge rett ved Southwark undergrunnsstasjon, tar maks 10 minutter å gå fra Blackfriars. Er dessuten en mye triveligere område enn Victoria (som jeg personlig synes er litt kjipt og smålugubert). Mange koselige kaféer og restauranter, og rolig og fint. Anonymkode: 6103c...2bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Del Skrevet 10. september 2021 Alvario skrev (1 time siden): Vi bor alltid nær South Kensingthon. Veldig kjekt med naturhistorisk museum og ikke minst kunne gå rundt i ett trygt nabolag når man kommer tilbake med tuben på kvelden. Vi bor også alltid i fine og fredelige South Kensington. Det er også bare en kort taxitur til Victoria når ts skal hjem. Anonymkode: 5fcde...3c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 10. september 2021 #10 Del Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vi bor også alltid i fine og fredelige South Kensington. Det er også bare en kort taxitur til Victoria når ts skal hjem. Anonymkode: 5fcde...3c3 I tillegg er det på mørkeblå linje direkte til Heatrow om man tar sas eller ba👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Del Skrevet 12. september 2021 Husk karanteneplikt for barna når de kommer tilbake til Norge. Anonymkode: 39df5...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwkwardAlice Skrevet 12. september 2021 #12 Del Skrevet 12. september 2021 Kan anbefale Kingston, Wimbledon, eller Richmond. Er utenfor sentrum men lett å ta tog inn til London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #13 Del Skrevet 12. september 2021 Jeg pleier å bo i Bayswater. Greie hotel, mange restauranter, og kort vei til undergrunn. Anonymkode: b673a...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #14 Del Skrevet 12. september 2021 Vi har alltid bodd med barna på Park Plaza Westminster Bridge. Fint og rent hotell, trygt område og veldig sentralt. Men det er et stort hotell, så ikke et lite koselig ett. Men har selv bodd på så mye dritt i London at jeg heller safer på dette. Anonymkode: 9ba50...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #15 Del Skrevet 12. september 2021 Alvario skrev (På 10.9.2021 den 13.56): I tillegg er det på mørkeblå linje direkte til Heatrow om man tar sas eller ba👍 Ja, veldig praktisk! (Bortsett fra fram til våren 2022 fordi ankomsten fra South Kensington nå er sperret pga ombygging.) Anonymkode: 5fcde...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 12. september 2021 #16 Del Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, veldig praktisk! (Bortsett fra fram til våren 2022 fordi ankomsten fra South Kensington nå er sperret pga ombygging.) Anonymkode: 5fcde...3c3 Det var greit å vite👍 (Om man kommer seg til UK med barna etterhvert🙈) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #17 Del Skrevet 12. september 2021 Jeg pleier å bo i Bayswater. Mange spisesteder, puber og dagligvarebutikker i nærheten, kort vei tilde undergrunnslinjene jeg trenger og godt busstilbud. Veldig deilig med kort vei til Hyde Park for en spasertur om kvelden, trygt og fint område. Anonymkode: f386a...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #18 Del Skrevet 12. september 2021 Alvario skrev (10 minutter siden): Det var greit å vite👍 (Om man kommer seg til UK med barna etterhvert🙈) Gloucester Rd er åpen, så avhengig av hvor dere bor i South Ken trenger jo ikke det bli så mye lengre. Håper det blir tur på dere snart! Anonymkode: 5fcde...3c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå