Gå til innhold

Flere som syns psykiatere er skumle?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir så nervøs når jeg snakker med de. Føler de observerer og vurderer alt jeg gjør. Typ overlegen tenker "han har armene krysset, så har er sur" og "nå blunker han veldig ofte, det betyr at han liker meg", "han snakker hele tiden det betyr at han er psykopat" 

Er psykiatere flest veldig intelligente? Altså iq på 120+? Syns folk med høy IQ er skumle jeg da. Er det ikke sånn at de fleste psykopater har høy IQ også? Jaja mye å tenke på

Anonymkode: 76de7...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg blir så nervøs når jeg snakker med de. Føler de observerer og vurderer alt jeg gjør. Typ overlegen tenker "han har armene krysset, så har er sur" og "nå blunker han veldig ofte, det betyr at han liker meg", "han snakker hele tiden det betyr at han er psykopat" 

Er psykiatere flest veldig intelligente? Altså iq på 120+? Syns folk med høy IQ er skumle jeg da. Er det ikke sånn at de fleste psykopater har høy IQ også? Jaja mye å tenke på

Anonymkode: 76de7...0c9

Psykiatere er jo smarte mennesker. De har jo studert i flere år og har jo stor kunnskap. 

Psykiatere er jo som folk flest, veldig forskjellige. 

Så må du huske på at det finnes mennesker som ikke er psykiater som også er smarte. 

Anonymkode: 15261...cf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...