AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Hvilke ringeklokke med kamera anbefaler du? Jeg ønsker: - å montere med eksisterende opplegg/ledninger - kamera - varsling på telefon når noen ringer på/beveger seg utenfor - gjerne mulighet til å snakke via ringeklokke Andre funksjoner som er gode å ha? Anonymkode: 11aec...6a2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Vi har ring video doorbell og den fungerer veldig fint, men den er trådløs, så man bruker bare WiFi, ikke eksistende ledninger. Har godt kamera, bevegelsessensor, app og mulighet for å snakke med de som ringer på via app. Anonymkode: a1b20...69b 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Kjøpte nettopp google nest har ikke koblet den opp enda, men har sett youtube review. Kan kobles opp med ledning eller trådløst med batteri. Ansiktsgjenkjenning, kjenner igjen pakker, mennesker, dyr og biler. Kamera funker på natten også, og har toveis mikrofon. Anonymkode: 2a4ac...f20
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Les deg opp på regelverket før du installerer kamera, så slipper du overraskelser i etterkant. Anonymkode: 46ec5...f05 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Les deg opp på regelverket før du installerer kamera, så slipper du overraskelser i etterkant. Anonymkode: 46ec5...f05 Hvilke overraskelser? 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Les deg opp på regelverket før du installerer kamera, så slipper du overraskelser i etterkant. Anonymkode: 46ec5...f05 Det er helt lov å ha kamera på egen eiendom. Anonymkode: a1b20...69b 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden): Hvilke overraskelser? Ble veldig nysgjerrig selv for trodde man hadde lov til slikt på egen eiendom, og fant dette: https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/overvaking-og-sporing/kameraovervaking/hvor-er-kameraovervaking-lov/ Anonymkode: 9cd77...f00 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ble veldig nysgjerrig selv for trodde man hadde lov til slikt på egen eiendom, og fant dette: https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/overvaking-og-sporing/kameraovervaking/hvor-er-kameraovervaking-lov/ Anonymkode: 9cd77...f00 Så lenge du dekker din eiendom kan ingen legge seg borti det.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Les deg opp på regelverket før du installerer kamera, så slipper du overraskelser i etterkant. Anonymkode: 46ec5...f05 Er kun et begrenset område ved inngangsdør, da vi har hatt fremmede som går rundt her. Det er umulig å klare å filme noe som helst annet enn vår eiendom her 😄 Anonymkode: 11aec...6a2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi har ring video doorbell og den fungerer veldig fint, men den er trådløs, så man bruker bare WiFi, ikke eksistende ledninger. Har godt kamera, bevegelsessensor, app og mulighet for å snakke med de som ringer på via app. Anonymkode: a1b20...69b Er det denne? 😄 https://www.clasohlson.com/no/p/38-9970?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=CjwKCAjwhOyJBhA4EiwAEcJdcfWOYCEsIMRFrbUyOcCnBHxrMu2oym6I98eN7lm-45i17CxXEM3flxoCF8oQAvD_BwE Om den er trådløs, så er det bare et pluss tenker jeg. Virket jo veldig grei. Var ikke så dyr heller som jeg trodde dem var. Anonymkode: 11aec...6a2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det denne? 😄 https://www.clasohlson.com/no/p/38-9970?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=CjwKCAjwhOyJBhA4EiwAEcJdcfWOYCEsIMRFrbUyOcCnBHxrMu2oym6I98eN7lm-45i17CxXEM3flxoCF8oQAvD_BwE Om den er trådløs, så er det bare et pluss tenker jeg. Virket jo veldig grei. Var ikke så dyr heller som jeg trodde dem var. Anonymkode: 11aec...6a2 Ja, jeg tror det er den. Hvis det ikke er den som heter 4.Hatt en et halv år nå og veldig fornøyd! Mannen er veldig nøye med digital sikkerhet og, men denne var godkjent. Anonymkode: a1b20...69b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå