AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Spørsmål til kvinner. Ser låra mine normale ut? Tenker på så mye hår. Er det noen andre her som har like mye mørke hår som meg? Er ikke akkurat så enkelt å gå i shorts offentlig ☹️ føler meg unormal som har så mye hår når jeg er norsk. Anonymkode: e6442...194 1
Lea Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 De ser helt normale ut.❤️ Jeg har mørke hår sånn selv både på lår og legger. 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Jeg er kvinne og har mye mer hår enn deg, og jeg er også norsk. Jeg har like mye som det der på ryggen også. Anonymkode: dd6de...36d
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Jeg har også like mye hår på låra, trolig til og med mer, selv om jeg er heldigere enn deg og har helt blondt hår der. Vi skandinaviske kvinner er nok ikke så hårløse som man noen ganger kan få inntrykk av, det er bare det at mange av oss er så lyse at man ser det kun i spesielle lys. Anonymkode: c48ad...b0f
GammelKaktus Skrevet 9. september 2021 #5 Skrevet 9. september 2021 Jeg er og så etnisk norsk som jeg kan bli men er mørkhåret både her og der. Har ikke like mye hår som deg, er som en skallet mann på låret, et hår her og et hår der. Men de napper jeg bare vekk. Hvis det plager deg så kan du jo vokse de av.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har også like mye hår på låra, trolig til og med mer, selv om jeg er heldigere enn deg og har helt blondt hår der. Vi skandinaviske kvinner er nok ikke så hårløse som man noen ganger kan få inntrykk av, det er bare det at mange av oss er så lyse at man ser det kun i spesielle lys. Anonymkode: c48ad...b0f Og mange barberer seg. Anonymkode: dd6de...36d
CorvusCorax Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Mann eller kvinne? Om du er kvinne kan du jo barbere det vekk om det er plagsomt? Noen har vel mørkere og mer hårvekst enn andre, og det er vel helt normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 Det der er jo helt normalt. Alle har hår på låra. Jeg har blonde hår og mørke bein så det sees ikke så godt, men har helt sikkert like mye som deg. Anonymkode: d8e24...b38 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Mann eller dame? Hvis mann, helt normalt. Hvis dame - barber deg! Det der hadde aldri jeg vist meg med til noen 🤮 Anonymkode: b5232...470 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mann eller dame? Hvis mann, helt normalt. Hvis dame - barber deg! Det der hadde aldri jeg vist meg med til noen 🤮 Anonymkode: b5232...470 Tipper det er en mann, og til mann å være er det ikke mye hår. Litt blek kanskje? 😅 Anonymkode: c6d58...782 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 Jeg har lyse hår, men hadde de vært mørke hadde sett sånn ut. Anonymkode: ccedd...64a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 Jeg klarer ikke se om det er herrebein eller kvinneben. Tenker at det er normalt uansett (utrolig vidt spekter innenfor normalvariant). Er du mann som tenker du har for mye hår så anbefaler jeg å få litt farge på huden. Ville ihvertfall aldri barbert dem vekk. Er du dame så er det nok ikke så mange etnisk norske nordmenn som har så mørke og lange hår på lårene, men du velger jo selv om du vil fjerne dem eller ikke. Et alternativ om du "skjems", men ikke ønsker å fjerne dem, er å gå med lange skjørt/shortser. Anonymkode: a7c8b...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 Du har ganske mye mer hår enn f.eks meg. Men alle er jo forskjellige. Tror jeg hadde barbert meg om jeg var deg, men du bestemmer jo selv hva du syns er best. Anonymkode: 9696f...708
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #14 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Mann eller dame? Hvis mann, helt normalt. Hvis dame - barber deg! Det der hadde aldri jeg vist meg med til noen 🤮 Anonymkode: b5232...470 Hvem er du å si hva andre skal gjøre med kroppen sin? Har du sett deg selv i speilet?? Anonymkode: 85f70...9ae 9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #15 Skrevet 9. september 2021 Ser ut som mine lår det der! Så bra å se at jeg ikke er alene om å ha det slik…har hår på baksida og jeg. Unødvendig å si at jeg er ikke den største shorts-brukeren…mørke er de også. Er etnisk norsk, har ingen hormonsykdommer. Skal investere i slik laserfjernemaskin, så snart jentene mine flytter ut. Nå barberer jeg, men de vokser fort ut igjen. 😬 Anonymkode: dbd83...6f6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørsmål til kvinner. Ser låra mine normale ut? Tenker på så mye hår. Er det noen andre her som har like mye mørke hår som meg? Er ikke akkurat så enkelt å gå i shorts offentlig ☹️ føler meg unormal som har så mye hår når jeg er norsk. Anonymkode: e6442...194 Er det en arm eller legg? Bakside lår? Er veldig forvirra nå. Ellers er det ikke mye hår, mer dun. Anonymkode: 7e370...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 Helt normalt 😊 Anonymkode: 85440...58b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 For min egen del sier jeg som Lisa Tønne, bikinilinjen min starter over knehasen 🤣🙃 Helt normal hårvekst på deg. Jeg barberer osv innimellom, men man trenger jo ikke det. Anonymkode: 0d3b8...a3b 2
AprilLudgate Skrevet 9. september 2021 #19 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mann eller dame? Hvis mann, helt normalt. Hvis dame - barber deg! Det der hadde aldri jeg vist meg med til noen 🤮 Anonymkode: b5232...470 Her har vi en som aldri har skjønt at kvinner har hårvekst. Om du synes hårvekst er ekkelt står du helt fritt til å barbere deg 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 Har enda mer enn deg. Helt norsk og i slutten av tjueårene. En plage! Du er ikke alene! Anonymkode: e0306...d22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå