Gå til innhold

Hvordan er svømmehallen i nadderudhallen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å svømme men har ikke gjort det på lenge. Nå har jeg fått lysten tilbake, men kroppen er ikke slik den var i 20-årene. Jeg kan ha på meg badedrakt osv, så det går vel greit.

det jeg lurer på er hvordan garderobene er? Tør liksom ikke å ringe før å høre, har prøvd å finne bilder på nett uten hell. Er det 1 garderobe pr kjønn? Hvordan er dusjene der? Er det båser eller åpent?

Har så lyst til å svømme, men misliker sterkt offentlige garderober, så da er det fint å vite hvordan de er på forhånd.

Er det flere som også syns det er ubehagelig å skifte/dusje i offentlig garderobe?

håper noen kan svare

Anonymkode: 65a40...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste å være obs på er at vannet er skikkelig kaldt i det store bassenget. 

Anonymkode: d1882...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt ubehagelig . Men nadderudhallen er helt okei. Felles sko garderobe. Åså er det båser til å skifte i. Da låser du deg inn i en bås. Båsen har to dører. En ut til gangen og en til fellesområde der skapene er. For å gå ut i fellesområdet må du ha på badetøy. Der kan man møte motsatt kjønn. Så låser du skapet med armbåndet før du går inne en dør som bare er for damer. Der er det dusj, wc badstue og litt forskjellig. Opp derfra går d trapp til svømmehallen . 😃 bassenget er alltid kaldt 🙊 mange som svømmer der!

Anonymkode: bc612...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at dusjene er åpne, det er en laaaang vegg med dusjer. Syns d kunne vært vegg mellom . Men i alle årene jeg har gått der har d aldri vært noe sånn at folk oppholder seg lenge i dusjen osv. er veldig rett inn og ut🤞🏼😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er litt ubehagelig . Men nadderudhallen er helt okei. Felles sko garderobe. Åså er det båser til å skifte i. Da låser du deg inn i en bås. Båsen har to dører. En ut til gangen og en til fellesområde der skapene er. For å gå ut i fellesområdet må du ha på badetøy. Der kan man møte motsatt kjønn. Så låser du skapet med armbåndet før du går inne en dør som bare er for damer. Der er det dusj, wc badstue og litt forskjellig. Opp derfra går d trapp til svømmehallen . 😃 bassenget er alltid kaldt 🙊 mange som svømmer der!

Takk for svar! Så alle skifter i båser? Det var godt å høre! men fra båsen så går man naken til dusjområdet? skjønte ikke det der helt. Det er bare jeg som må se deg for meg så det ikke blir sjokk.... Altså, hvordan kommer fra dusjen til båsene? Og hvordan er dusjene lagt opp? Båser der også eller helt åpent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - nå er det et par år siden jeg var der, men da var det felles garderobe. Man gikk gjennom sluser (låsbare) hvor man skiftet, og så tok man med seg klær og plasserte det i skap i felles garderobe. Så gikk man videre til dusjen (kjønnsdelt), der var det ikke båser.

Fungerte veldig fint når jeg var der med små / mellomstore barn av annet kjønn enn meg, men hadde jeg vært der alene ville jeg nok heller hatt det mer oppdelt. Og uansett gjerne båser i dusjen, enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Glemte å si at dusjene er åpne, det er en laaaang vegg med dusjer. Syns d kunne vært vegg mellom . Men i alle årene jeg har gått der har d aldri vært noe sånn at folk oppholder seg lenge i dusjen osv. er veldig rett inn og ut🤞🏼😄

Whaaaat.. Det er mitt verste mareritt! Seriøst, hva er vitsen med båser for å skifte i, mens man dusjer uten vegger!? 🤯

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar! Så alle skifter i båser? Det var godt å høre! men fra båsen så går man naken til dusjområdet? skjønte ikke det der helt. Det er bare jeg som må se deg for meg så det ikke blir sjokk.... Altså, hvordan kommer fra dusjen til båsene? Og hvordan er dusjene lagt opp? Båser der også eller helt åpent?

Alle må skifte i båsen. Da tar du på badedrakt der..Både før og etter bading må man skifte der. Ingen er nakne i fellesområdet . I felles området er d skap og føner/speil. Og lekegrinder. Båsene er i en «L» rundt fellesområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Whaaaat.. Det er mitt verste mareritt! Seriøst, hva er vitsen med båser for å skifte i, mens man dusjer uten vegger!? 🤯

Er dusj bare for damer. Båsene er for at garderobedelen kan være felles for alle. Dusj med badetøy på da! Du klarer å vaske deg likevel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må skifte i båsen. Da tar du på badedrakt der..Både før og etter bading må man skifte der. Ingen er nakne i fellesområdet . I felles området er d skap og føner/speil. Og lekegrinder. Båsene er i en «L» rundt fellesområdet.

Da forstår jeg. Heldigvis går man i badedrakt fra bås til dusj. Tusen takk for svar! Det hjalp veldig! Da kan man også tørke seg i båsen vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da forstår jeg. Heldigvis går man i badedrakt fra bås til dusj. Tusen takk for svar! Det hjalp veldig! Da kan man også tørke seg i båsen vil jeg tro

Ja når jeg har badet tar jeg håndkle rundt meg å så går jeg ut å henter alle tingene mine i skapet åsså går jeg i en bås😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg igjen, er badstuene i en felles del, eller kun i dusj området? Og er de åpne nå eller koronastengt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hold deg unna badstua. Er kjent som et dogging-område.

Anonymkode: 6eec1...2fa

Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også at bærumssvømmerne har sine treninger der men at det er åpent for alle i de banene de ikke bruker. Er det "kaos" når de har treninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...