Gå til innhold

MÅ bare vise kjolen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:hoppe:... for jeg fant den (utrolig nok) på salg i helgen - drømmekjolen min. Skal riktignok ikke ha den i hvit, men cappuchinofarget. Er så innmari fornøyd, og klarer nesten ikke vente med å bruke den

http://www.wedding.dk/ver3_0/upload/LR-9xx.jpg :hoppe:

Bildet er omgjort til en link, da det bare er supermedlemmer som har lov til å legge inn bilder i innlegg.

Misty(mod)

Endret av Misty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, den likte jeg kjempegodt!!! :)

Noe litt utenom sånn kjole som alle andre har.

Hva slags merke er det?

Gjest Markblomsten
Skrevet

Den var UTROLIG fin da. Jeg lurer også på hvilket merke den er...

Skrevet

...så lekker! Du blir nok en vakker brud :smilorange:

Skrevet

Den var NYDELIG, Randibrud!! :klappe: Enkel, men spesiell likevel. Hvilket merke er det? Jeg ser etter noe i samme stilen selv.. ;)

Skrevet

Tusen takk!!! :rosasmil: Det er en Linea Rafaelli kjole. Min absolutte favorittdesigner. Jeg blir helt syk når jeg ser de fine kjolene på http://www.linearaffaelli.be/uk/index.html ... og jeg er selvfølgelig overlykkelig over at jeg fant en på salg

Skrevet

Er sånt som det her som gjør at jeg får lyst til å gifte meg snart! :hoppe:

Men må vel finne brudgom først.. :roll:

Skrevet

All ære til deg for å velge litt utradisjonelt!!!

Synes kjolen ser litt gammel og krøllete ut og var lite flatterende over brystet, men det kan jo se annerledes ut med blomster og resten av "pakken" til.

Skrevet

Synes kjolen ser litt gammel og krøllete ut og var lite flatterende over brystet, men det kan jo se annerledes ut med blomster og resten av  "pakken" til.

Er helt uenig. Synes den er kjempeflott. Det er jo det litt krøllete stoffet som gjør den spesiell.Dessuten er jo kjolene fra Linnea Rafaelli og Rembo styling veldig populære blant de som ønsker noe litt annet enn den tradisjonelle hvite kjolen..

Skrevet

Synes kjolen ser litt gammel og krøllete ut og var lite flatterende over brystet, men det kan jo se annerledes ut med blomster og resten av  "pakken" til.

Det er godt vi er forskjellige ;).

Har ikke tenkt til å ha noe særlig ekstra. Kun et smykke og et par lange blomster i buketten - og that´s it liksom. Det er akkurat det krøllete silkestoffet jeg synes er så utrolig flott. Dessuten fikk jeg større pupper i den (og jeg har ikke så mye å skryte av fra før av) :kgblunk:

Moro med så mange tilbakemeldinger. Tusen takk! Man blir litt gira når man akkurat har gått til innkjøp av drømmekjolen :hoppe:

Skrevet

Jeg synes kjolen din var flott! Og så herlig å finne den på salg!

Jeg pleier ofte å kikke innom se-på-kjolen-min-tråder, men avholder meg som regel fra å kommentere fordi jeg synes mange velger litt kjedelige kjoler. Det var ikke denne!

Du blir nok en flott brud, Randi

Skrevet

Drit i "gjest" - kjolen var nydelig!

Skrevet

den kjolen var skikkelig fin. Du blir sikkert en nydelig brud. :)

Skrevet

Jeg syns ikke den var så fin.......................... :sjenert:

Skrevet
Jeg syns ikke den var så fin.......................... :sjenert:

Men er det noe poeng i å skrive det til en som er kjempefornøyd med kjolen hun har kjøpt??? Det blir litt som å anmelde en country-plate hvis man ikke liker country. Er man fan av Maggie-kjoler o.l. er det ingen bombe at man ikke liker de som er litt utradisjonelle....

Skrevet
Men er det noe poeng i å skrive det til en som er kjempefornøyd med kjolen hun har kjøpt??? Det blir litt som å anmelde en country-plate hvis man ikke liker country. Er man fan av Maggie-kjoler o.l. er det ingen bombe at man ikke liker de som er litt utradisjonelle....

Eg ser ingen grunn til å kritisere Tex for å sei si eiga meining! Vi har da ytringsfridom på KG også vel?

Eg eeeeelska forresten kjolen din, randibrud!!! Det er HEILT min stil! Den lir du nok rålekker i!! (må berre nett vise fram min kjole også, den blir noko liknande denne) ;)

Skrevet

Jeg likte den også veldig godt. Og hvis du i tillegg kler den er det jo supert.

Jeg prøvde en masse Rembo Styling, men de passet ikke min kropp i det hele tatt. Ble bare nødt til å innse at uansett hvor kule jeg synes de var, så er de rett og slett ikke lagd for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...