Gå til innhold

Tips til hvordan man kan planlegge bryllupet?

sommerfugl154

Anbefalte innlegg

Hei!

vi er så smått i gang med å planlegge bryllupet vårt, og jeg lurer på om noen av dere andre har brukt en såkalt "bryllupsplanlegger" bok?

Evt. Hvilken og hvor kjøpte dere den?

man kan jo selvfølgelig planlegge ting i en vanlig bok eller på pc, men det er litt ekstra stas med en sånn bok! Også vil jeg gjerne få tak i en bra en uten å gjøre bomkjøp. 

Noen tips? Eller andre gode tips til å komme i gang med planleggingen? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror at fellen man kan gå i ved å bruke slike lister er at det blir en del "kjøpepress" på ting som du egentlig ikke har noen spesiell interesse av å ha i bryllupet eller som er viktig for deg, men som du plutselig føler du "må ha" fordi det sto på lista. Sånn følte ihvertfall jeg det! Så prøv heller å ta utgangspunkt i hvordan du selv vil at dagen skal være :)

Anonymkode: 56736...c53

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde denne. Helt ærlig fikk jeg ikke så mye bruk for den foruten at det var noen kjekke lister hvor jeg kunne krysse av etter hvert som jeg fikk ting gjort. Innså etter hvert at den var laget for store amerikanske bryllup og ikke et lite bygdebryllup som vi hadde. :ler: 

Anonymkode: 5d547...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg bruker den fra Marry&Juliet. For meg som elsker liste og ikke evner å huske hva jeg spiste til middag i går, en gang, så er boka grei å ha 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...