AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Hva tenker dere om barnelege Dag Bratlid sin uttalelse om koronavaksine til barn? Debattinnlegg i lenke under: https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/eEan5M/dropp-koronavaksine-til-barn Anonymkode: 1dcd7...a03
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Jeg ser han nevner svineinfluensavaksinen som et argument. Jeg ble selv vaksinert mot svineinfluensa i 2009. Da var jeg 13 år. Jeg fikk svineinfluensa da jeg bare rakk en dose av vaksinen, og jeg er evinnelig glad for at jeg fikk muligheten til å ta vaksinen. Jeg hadde kanskje ikke levd i dag hvis jeg ikke fikk vaksinen før jeg ble smittet, da jeg ble kjempedårlig (jeg har medfødt sykdom og blir veldig syk bare av et rhinovirus). Så jeg er veldig glad for at barn har mulighet til å bli vaksinert mot covid, for jeg vet at en hel del barn har min sykdom uten at de vet om det siden det ikke sjekkes for det og at ikke alle har tydelige symptomer på det. Anonymkode: 2e4e6...78f 1
Anbefalte innlegg