Gå til innhold

Ikke fått valgkort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått valgkort i posten. Kan jeg stemme uten? Fikk på telefon, men vet aldri om det er virus. 

Anonymkode: b9086...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har fått det på digipost. 

Du kan stemme uten. 

Anonymkode: 10df5...fa3

• Liker 4
Skrevet

Tror de stort sett sendte ut valgkort digitalt i år. Jeg har iallefall fått mitt i digital postkasse.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har ikke fått valgkort i posten. Kan jeg stemme uten? Fikk på telefon, men vet aldri om det er virus. 

Anonymkode: b9086...b88

man får det digitalt nå. Det var ikke virus dersom meldingen var at valgkortet er kommet. Husker ikke om det var digipost eller altinn

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har forhåndsstemt. viste kun legitimasjon.

Anonymkode: 18cb9...180

• Liker 3
Skrevet

Jeg var og stemte nå i sted, de bad bare om legitimasjon, valgkortet ble ikke nevnt engang!

Anonymkode: 6e247...d9d

• Liker 1
Skrevet

Trengs ikke

Anonymkode: f1b30...5ab

Skrevet

Valgkortet er i år sendt ut på Digipost, men du er ikke nødt til å ha med noe annet enn gyldig legitimasjon når du skal stemme. Jeg stemte i går og viste kun bankkort, ingen problem.

Anonymkode: 02a1f...022

Skrevet

Min mor som er pensjonist fikk valgkort, men ikke jeg. Tenker de bare sender ut på papir til de som de evt. tror vil ha behov for det, eldre, enkelte funksjonshemmede osv. 

Anonymkode: ded0f...da4

Skrevet

Man trenger kun legitimasjon. 

Anonymkode: 457b1...85b

Skrevet

Valgkort gjør det lettere for valgmedarbeiderne å finne deg i datasystemet. Du må ikke ha det med. Det du må ha med er fysisk legitimasjon som inneholder bilde og personnummer . 

Anonymkode: 76c02...2a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...