Gå til innhold

Folk du liker på treningssenterer ditt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som en motvekt til den andre tråden, tenkte jeg her vi kunne kommentere de menneskene vi faktisk setter pris på er på trening samtidig som vi er er der. For meg:

- De som ikke støyer overderevent

- De som vasker etter seg

- De som ikke okkuperer alt av utstyr

- De som ikke okkuperer et apparat i "flere timer"

- Når man kjenner hverandre igjen og føler på et fellesskap

- Når man kan komme litt i snakk med hyggelighetsfraser

Anonymkode: 22fe2...c25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke der for å like noen.

Men liker at folk rydder etter seg, og holder kjeft. Orker ikke bråk og skriking på senter.

Anonymkode: f8cb1...b15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De som rydder og vasker etter seg.

- De som hjelper nybegynnere uten å være besserwissere.

- De som helt tydelig har mange plager med å trene, men som møter opp og står på det de orker. Blir så imponert over dem!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elysian skrev (8 minutter siden):

- De som rydder og vasker etter seg.

- De som hjelper nybegynnere uten å være besserwissere.

- De som helt tydelig har mange plager med å trene, men som møter opp og står på det de orker. Blir så imponert over dem!

Sååå enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elysian skrev (10 minutter siden):

- De som rydder og vasker etter seg.

- De som hjelper nybegynnere uten å være besserwissere.

- De som helt tydelig har mange plager med å trene, men som møter opp og står på det de orker. Blir så imponert over dem!

Spesielt det siste punktet der var veldig fint! ts

Anonymkode: 22fe2...c25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Folk som rydder og vasker etter seg

- Folk som hilser og smiler

- Folk som faktisk er der for å trene, som ikke bare skal vise seg frem, glor på andre eller snakker/sprer rykter om andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, egentlig setter jeg veldig pris på å få trekke meg inn i min egen lille treningsboble og da holder det med et gjenkjennende blikk/lite smil fra enkelte i forbifarten - trenger ikke å prate...og så trener alle konsentrert i sine egne bobler og alt går knirkefritt for seg. Ingen samler de litt brautende kameratene rundt seg og ingen drar frem telefonen når den ringer (mens de sitter på trimsykkelen og glemmer å trø) og så er det tydeligvis jobben og avtaler og ting som tar tid og støyer for resten av lokalet. Jeg har opplevd litt av hvert og jeg setter også pris på alle som i coronaens ånd gjør skikkelig rent etter seg med sprit. Traff på en som vasket både før og etter seg selv, så jeg lærte meg dobbeltvasking jeg også. En kan ikke være for forsiktig, kan en vel? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på de som ikke bråker unødig. Som å sleppe manualer i bakken. Liker også at folk sprer seg litt og ikke står en kompisgjeng på 5 rundt ett apparat. Da sperrer man for andre apparater. Liker folk som er vennlig, og viser hensyn til at det også er andre som trener der. 

Anonymkode: 5ad7e...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kaller treningssenteret for gymmet/gymmen 🙂 

Bolegrisene som ikke benekter at de boler, og dermed ikke gir nybegynnere falske forhåpninger 🙂 

Tjukkasene som har gått på gymmet en stund og har en merkbar fremgang, og er et forbilde for de andre tjukkasene 👍

Anonymkode: d9ed0...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at folk kaller hverandre negativt ladede betegnelser. Bolegriser og tjukkaser?!? 👎

Anonymkode: c07d0...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg liker ikke at folk kaller hverandre negativt ladede betegnelser. Bolegriser og tjukkaser?!? 👎

Anonymkode: c07d0...314

Det er da nøytrale ord?

Hva ville du brukt?

Anonymkode: d9ed0...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...