Gå til innhold

Hårete jenter


Gjest Hairlover

Anbefalte innlegg

Gjest Søren76

Jeg likte bedre renbarbert som ung. Nå bryr det meg ikke.

Anonym poster: dcb7d31210db0c9342d49a50c8cb7f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nogen som vett hva dette 1 tallet betyder ? Ny på dette eg :)

Et varsel, Det betyr at noen har sitert et innlegg du har skrevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg elsker hårete jenter, men de begynner å bli sjeldne i Norge for tiden pga. denne hersens barberingen. For mange år siden hadde jeg en fransk venninne som var ekstremt hårete i skrittet, på lårene, leggene, i armhuele og også rundt brystvortene. Jeg hadde aldri vært borti en så hårete jente og syntes det var svært opphissende. Helt usjenert kunne hun sprade rundt i bikini mens hårtustene stod ut fra hver side av bikitrusa. Det ble mange lange øyne på badestranden i Oslo, men ikke i Frankrike. Også tyske jenter tør å være skikkelig hårete. For noen uker siden var jeg heldig og fant en skikkelig hårete norsk jente på byen. Jeg kunne se at hun hadde antydning til bart og var så mørk at hun måtte være hårete og ganske riktig. Håper bare jeg klarer å holde på henne.

Fint at noen er som deg, ja.

Selv så har jeg kraftig hårvekst og mangler overskuddet til å barbere det bort til en hver tid.

Anonym poster: bb438db52314b765a01703e7ebeba2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Fint at noen er som deg, ja.

Selv så har jeg kraftig hårvekst og mangler overskuddet til å barbere det bort til en hver tid.

Anonym poster: bb438db52314b765a01703e7ebeba2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Søren76

Ja eller Kansje for meg dette er nytt :) først nu eg leter etter den rette med dette litt spesielle tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...