Ann Forup Skrevet 2. oktober 2005 #21 Skrevet 2. oktober 2005 Hurra troede ikke mænd likte alle de hår, jeg synes jeg slider med det, og har ofte misundt de kvinder som ikke er så lodnen som jeg selv er.
Dan Skrevet 2. oktober 2005 #22 Skrevet 2. oktober 2005 Så lenge damene ikke har hår på ryggen er det helt greit for meg ...
Gjest Lasarus Skrevet 2. oktober 2005 #23 Skrevet 2. oktober 2005 Barbert er totalt turnoff for meg. Minner om nyttårskalkunen. Se på bilder fra 70-tallet, eller f.eks. disse:http://www.hippiegoddess.com/sample/index.html Slik skal det være!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #24 Skrevet 2. februar 2009 Synes hårete jenter er flotte! Min kone pleide å barbere seg på de vanlige stedene tidligere, men de par siste årene lar hun det vokse fritt, unntatt på sommeren. Det er vakkert, sexy og deilig. Og kona mi er vakker med alt håret sitt. :-)
Gjest GlattJaTakk Skrevet 2. februar 2009 #25 Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes at litt hår er OK, men ikke mer enn det. Glatt er best, dernest stusset, så kortklipt, men kommer du med en bsuk som tyter ut så er det TURN OFF for meg i hvert fall. Uansett, dere finner menn som liker dett også heldigvis, for det er en guds lykke at vi ikke er like. NB! Jeg har ved to anledninger avbrutt ONS pga hår som tøt ut over, under og på sidene. Jeg sa det som det var. Den ene ble sur og den andre bare skuffet. Den siste hadde jeg ONS med senere(hun sjekket meg opp igjen ved å blinke lurt og si: "flott uten dott".
Gjest Male1 Skrevet 2. februar 2009 #26 Skrevet 2. februar 2009 Jeg aksepterer ikke fenomenet helt glattbarbert mus før jentene blir konsekvente i sin hår-fobi, og barberer seg også oppå hodet. Først da begynner dagens konsekvens-idioti å henge på greip.
Gjest Gjest_olav_* Skrevet 2. februar 2009 #27 Skrevet 2. februar 2009 At så mange menn er hekta på glattbarbert er bare tull. Vi gutter diskuterer sånt, og ingen i min nærmeste omgangskrets liker underlivet til jenter som er helt ribbet for hår. Akkurat sånn opplever jeg det også. Mens "dotten" er et opphissende skue for de fleste menn, barebere jentene fordi de tror det motsatte. Helt merklig hele greia.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #28 Skrevet 2. februar 2009 En trekant syns jeg framhever en kvinnes seksuelle identitet. Ja. Glattbarbert ser man ut som et barn og det er ordentlig turn-off og bare merkelig.
Gjest Nm Gjest Skrevet 2. februar 2009 #29 Skrevet 2. februar 2009 Mhm,, kult, synes ikke hårete jenter er noe særlig fine, har vært det selv, hatet meg med det egenskapet. hvorfor i alle dager være så hårete? vi er jo kvinner ikke manfolk altså... Men jeg har endelig funnet ut en behandling, og det er permanent hårfjerning hos drammenlaser klinikk, de tilbyr en god hjelp,du betaler opp til 4 ganger behandlinger, og resten gjør hun gratis HELT til du blir hårfri. Har tatt denne behandlingen selv på legg, lår, bikinilinje, bak i nakken, litt rundt brystene og på et lite område i magen. Er HELT hår fri nå på alle disse områdene nå. DEILIG
Gjest Gjest_Hansemann_* Skrevet 2. februar 2009 #30 Skrevet 2. februar 2009 Mhm,, kult, synes ikke hårete jenter er noe særlig fine, har vært det selv, hatet meg med det egenskapet. hvorfor i alle dager være så hårete? vi er jo kvinner ikke manfolk altså... Men jeg har endelig funnet ut en behandling, og det er permanent hårfjerning hos drammenlaser klinikk, de tilbyr en god hjelp,du betaler opp til 4 ganger behandlinger, og resten gjør hun gratis HELT til du blir hårfri. Har tatt denne behandlingen selv på legg, lår, bikinilinje, bak i nakken, litt rundt brystene og på et lite område i magen. Er HELT hår fri nå på alle disse områdene nå. DEILIG Æsj.. Jeg liker ikke kvinner som ser ut som de er lagd av et plastmateriale.
Tingelin Skrevet 2. februar 2009 #31 Skrevet 2. februar 2009 Jeg så en dokumentar for ikke så lenge siden om menn som tenner på hårete jenter. Interessant. Utrolig mye forskjellig som tenner mennesker seksuelt. Å bli kåt på kjønnshår er etter min betraktning en helt ufarlig fetisj. Jeg var tidligere ikke opptatt av å barbere bort kroppshåret. Klippet kort nedentil, (aldri glatt) når jeg hadde mensen, og lot det så vokse ut igjen. Ingen av mine tidligere sexpartnere hadde noen gang mast om at jeg måtte barbere meg heller. Men så skjedde det som forandret alt. Jeg hadde sex med nettopp en voksen mann i førtiårene. Og jeg hadde da ikke klippet kjønnshåret på lenge, så det var skikkelig skog og kratt der nede . Tenkte ikke noe over det. Men han reagerte ikke akkurat slik , men først så . Nå tar jeg fram barberhøvelen med jevne mellomrom, just in case..... .
Mann_40 Skrevet 3. februar 2009 #32 Skrevet 3. februar 2009 Jeg elsker hårete jenter, men de begynner å bli sjeldne i Norge for tiden pga. denne hersens barberingen. For mange år siden hadde jeg en fransk venninne som var ekstremt hårete i skrittet, på lårene, leggene, i armhuele og også rundt brystvortene. Jeg hadde aldri vært borti en så hårete jente og syntes det var svært opphissende. Helt usjenert kunne hun sprade rundt i bikini mens hårtustene stod ut fra hver side av bikitrusa. Det ble mange lange øyne på badestranden i Oslo, men ikke i Frankrike. Også tyske jenter tør å være skikkelig hårete. For noen uker siden var jeg heldig og fant en skikkelig hårete norsk jente på byen. Jeg kunne se at hun hadde antydning til bart og var så mørk at hun måtte være hårete og ganske riktig. Håper bare jeg klarer å holde på henne. Helt enig med deg. Det er greit at de er litt trimmet mht slikking og sånn men ellers er det veldig digg med kjønnshår, ja. Hysteriet om å vokse seg overalt på kroppen er jo ikke noe annet enn mote.
Mann_40 Skrevet 3. februar 2009 #33 Skrevet 3. februar 2009 Jeg så en dokumentar for ikke så lenge siden om menn som tenner på hårete jenter. Interessant. Utrolig mye forskjellig som tenner mennesker seksuelt. Å bli kåt på kjønnshår er etter min betraktning en helt ufarlig fetisj. Jeg var tidligere ikke opptatt av å barbere bort kroppshåret. Klippet kort nedentil, (aldri glatt) når jeg hadde mensen, og lot det så vokse ut igjen. Ingen av mine tidligere sexpartnere hadde noen gang mast om at jeg måtte barbere meg heller. Men så skjedde det som forandret alt. Jeg hadde sex med nettopp en voksen mann i førtiårene. Og jeg hadde da ikke klippet kjønnshåret på lenge, så det var skikkelig skog og kratt der nede . Tenkte ikke noe over det. Men han reagerte ikke akkurat slik , men først så . Nå tar jeg fram barberhøvelen med jevne mellomrom, just in case..... . Du har muligens snublet over en sleiping med pedofile tanker. Jeg synes det er litt trist at jenter gjør det fordi de er redde for slike reaksjoner fra menn. De som reagerer slik på kroppen din fortjener ikke å være med deg !!! 1
Gjest hår Skrevet 8. februar 2009 #34 Skrevet 8. februar 2009 Jeg elsker hårete jenter, men de begynner å bli sjeldne i Norge for tiden pga. denne hersens barberingen. For mange år siden hadde jeg en fransk venninne som var ekstremt hårete i skrittet, på lårene, leggene, i armhuele og også rundt brystvortene. Jeg hadde aldri vært borti en så hårete jente og syntes det var svært opphissende. Helt usjenert kunne hun sprade rundt i bikini mens hårtustene stod ut fra hver side av bikitrusa. Det ble mange lange øyne på badestranden i Oslo, men ikke i Frankrike. Også tyske jenter tør å være skikkelig hårete. For noen uker siden var jeg heldig og fant en skikkelig hårete norsk jente på byen. Jeg kunne se at hun hadde antydning til bart og var så mørk at hun måtte være hårete og ganske riktig. Håper bare jeg klarer å holde på henne. Jenter skal ha hår på musa.
Lyon Skrevet 28. februar 2009 #35 Skrevet 28. februar 2009 Barbert er totalt turnoff for meg. Minner om nyttårskalkunen. Se på bilder fra 70-tallet, eller f.eks. disse:http://www.hippiegoddess.com/sample/index.html Slik skal det være! [/quote barberte meg selv en gang(mann) og det skjer aldri igjen! da var jeg nyttårskalkunen før den gikk i ovnen! Men for jenter derimot..er det bare deilig! elsker glattbarberte jenter, men stripe eller frisert trekant er snadder det også!
Gjest Søren76 Skrevet 17. mai 2013 #36 Skrevet 17. mai 2013 Hei , jeg er så uheldig at tenne på hårete jenter og er i tilleg singel Det er ikke lett at Finde , jeg tror de rundt meg ser og forventer jeg Finder en vakker og flott jente , men for meg er det en hårete mørk jente Hvor Finder man dette ? Jammen ikke lett ... Jeg at alt i livet men akkurat dette Finder eg ikke
Gjest JaneJDoe Skrevet 17. mai 2013 #37 Skrevet 17. mai 2013 Jeg stusser... liker ikke glattbarbert. Føler meg som ei lita jente :S Jeg liker å si at jeg holder det vedlike. Lar det ikke gro igjen. hehe.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #38 Skrevet 17. mai 2013 hadde jeg latt håret gro hadde jeg aldri hatt sex,hadde følt meg alt for ukomfortabel til å ha det deilig. Anonym poster: a433b9f75b1bdee3f6edf016f9fe06b9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #39 Skrevet 17. mai 2013 Jeg likte bedre renbarbert som ung. Nå bryr det meg ikke. Anonym poster: dcb7d31210db0c9342d49a50c8cb7f9d 3
Gjest Søren76 Skrevet 18. mai 2013 #40 Skrevet 18. mai 2013 Men om en gutt liker mye overalt da , ik bare der nede Det er jo sikkert unormalt at like den slags og komplett umulige at Finde . Tenker ofte når jeg ser utenlandske jenter Kansje de har mere . Arme etc .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå