AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Skal spørre om et veldig rart spørsmål, beklager det. Vil bare vite om andre har det sånn, eller om det bare er jeg som er veldig annerledes. Er det flere som får smerter nederst i ryggen rett før man får diare? Jeg får skikkelig menssmerter i ryggen, også går det ca 1 minutt også får jeg diare. Flere som kan relatere? Anonymkode: 35f4d...cc8
Mezzosoprena Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal spørre om et veldig rart spørsmål, beklager det. Vil bare vite om andre har det sånn, eller om det bare er jeg som er veldig annerledes. Er det flere som får smerter nederst i ryggen rett før man får diare? Jeg får skikkelig menssmerter i ryggen, også går det ca 1 minutt også får jeg diare. Flere som kan relatere? Anonymkode: 35f4d...cc8 Å ja, hver eneste gang - har ofte mer vondt i ryggen enn i magen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Hvor ofte har dere diaré? Anonymkode: 11ff2...824
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Jeg har det også sånn. Anonymkode: a2fe5...1f5
Mezzosoprena Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvor ofte har dere diaré? Anonymkode: 11ff2...824 Betraktelig mer sjeldent etter at jeg sluttet med laktose.
Minya Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Det er ikke uten grunn at det noen ganger omtales som å "tømme ryggen". Har du litt aggressiv avføring, enten diaré eller veldig løs og eksplosiv mage, så er det veldig vanlig at man får smerter som kan tolkes som vondt i ryggen eller bekkenet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå