Gå til innhold

Kvinners erogene soner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Halsen og nakken. Å bli kysset på halsen og nakken, strøket ømt der osv. er bare helt fantastisk deilig. Kyssing på halsen kan få meg til å gå fra 0 til 100 på noen få sekunder, det er magisk. Om mannen tar seg godt tid, det vil si kysser meg rundt på halsen mens han beføler meg på puppene, midjen, rumpa og lår uten å røre det "aller helligste", så kan jeg bli klissvåt etter noen minutter. Gjerne mens han presser sin harde ereksjon mot skrittet mitt. Om han lager godlyder og sier "du er så deilig", "jeg har lyst på deg", "du lukter godt", "jeg elsker deg" (kun om vi er kjærester!!), så blir jeg svimmel. 

Korsryggen. En kroppsdel som fort blir glemt under forspill. Berøring i form av stryking, og ikke minst kyssing. En mann brukte å kysse meg fra nakken og ned før han skulle rimme meg, og han stoppet opp en stund på korsryggen. Dette skjedde i doggy-posisjonen. Mens han kysset korsryggen min (med en del tunge, som om han slikket på ryggen) så masserte han brystene og magen min samtidig, en stund før han fortsette til rumpa. 

Brystene. Mine brystvorter er mine to andre lykkeknapper sett bort fra klitoris. Utrolig deilig å bli kysset og befølt på dem. Liker at han tar seg godt tid til å "spise" brystene mine. Jeg har store pupper, så de fleste menn syns det er gøy å leke seg med dem. Begraver ansiktet sitt mellom osv. Veldig deilig å se han leke med dem og beføle brystvortene, når han gjør det så kjenner jeg det i underlivet. Om han kombinerer å kysse halsen min mens han klyper lett på begge brystvortene og masserer dem mellom fingrene sine, da blir det veeeldig vått. 

Anonymkode: 55159...322

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne øreflippene. Å bli sugd eller slikket på øreflippen er kjempe deilig. Kombiner det med halskyssingen, eller når du kysser henne på kinnet osv. Ikke så praktisk om der er øredobb i da. 

Anonymkode: 55159...322

• Liker 1
Skrevet

Innsiden av lårene 🥵

Anonymkode: 76d84...c3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Her er fasiten.

Anonymkode: 8bb79...77d

Kan sonen som chandler leser opp og ned være : "boob" som blir til.. "poop"?

Altid lurt på det..

Anonymkode: 63b10...22a

Skrevet (endret)

Anbefaler og lese denne artikkelen. www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/munnsex-3495383  Sitat hentet fra den.

Sitat

"Sex med munnen kan man nemlig ha over hele kroppen, mens oralsex er å suge eller slikke eller blir sugd eller slikket på kjønnsorganet eller anus."

For meg er noe av det beste med nye partnere og gå på oppdagelsferd å finne utav hvor akkurat denne personen sine erogene soner er. Like spennende hver gang. Alle er forskjellige! Er du oppmerksom på partneren og tør å spørre/kommunisere så er det ikke så vanskelig å finne fram. Ha som utgangspunkt at hele kroppen, + selvfølgelig hjernen, er en erogen sone også er det bare til å utforske.

Mitt beste tips er å ikke ha en fast "oppskrift". Ingen er like og det varierer faktisk mye fra gang til gang hos samme person. Alltid like spennende og gøy å utforske en ny kropp. 

Endret av DiggerDamer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...