Gå til innhold

Kvinners erogene soner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Jeg lurer på om dere kan fortelle meg hvor deres mest erogene soner er? Hvor liker dere ekstra godt å bli kjelt og kost med, og som kanskje gir dere den pirrende følelsen som lettere får dere til å ta neste skritt mot soverommet. 

Hilsen nysgjerrig mann som ønsker å forbedre seg, og å prøve ut nye ting.

Anonymkode: ae9de...db2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halsen, halsgropa.

Anonymkode: 5ffe9...971

Skrevet

Halsen, rett under øret.

Anonymkode: 75753...b37

• Liker 1
Skrevet

Hele kroppen egentlig. Men nakken, skuldrene, kyss, småbit, lette stryk, løft gjerne på og kos med håret mitt også. 

Korsryggen, en bestemt hånd som drar meg inntil deg når vi kysser, for eksempel. Eller generelt hele ryggen, massasje, kyss, småbit, lek og smak på meg. 

Anonymkode: ed6ff...be7

• Liker 1
Skrevet

Ryggen, særlig korsryggen. 

Når jeg snur ryggen til mannen min, er det en invitasjon. Tok litt tid før mannen min skjønte det. 😂

• Liker 1
Skrevet

Halsen 🤤

Anonymkode: be842...b82

Skrevet

Rævhulle

Anonymkode: 7a2fe...621

• Liker 1
Skrevet

Alle andre steder enn pupper og kjønnsorgan. For meg er det rygg, skuldre, føtter. 

Anonymkode: 1d94e...bec

• Liker 1
Skrevet

For meg har det for det meste vært kyssing på halsen og nakken damene går igang mest på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Rævhulle

Anonymkode: 7a2fe...621

Så søtt da….

Skrevet

Brystbenet, magen, midjen, hoftene, innsiden av lårene. Litt skuldre.

Anonymkode: 4c4fc...56d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. 
Jeg lurer på om dere kan fortelle meg hvor deres mest erogene soner er? Hvor liker dere ekstra godt å bli kjelt og kost med, og som kanskje gir dere den pirrende følelsen som lettere får dere til å ta neste skritt mot soverommet. 

Hilsen nysgjerrig mann som ønsker å forbedre seg, og å prøve ut nye ting.

Som mann kan jeg gi det et tips med tanke på erfaring:

Vi lå engang i sofaen og koset til en god film og noe godt i glasset. Hun hadde ikke BH, så jeg stakk hånda under t-skjorten hun hadde på og begynte å pjuske henne. Først på magen, og så opp på undersidene av puppene. Jeg lå over en stund med en finger å forsiktig strøk på undersidene av puppene, så litt på sidene og rundt og ned igjen... bare pjusking... Og før jeg visste ordet av det så "raknet" det for henne. Jeg ble jo nærmest "voldtatt" der jeg lå. Hadde aldri opplevd henne slik før. 

Og så midt i filmen! Uhørt! 😜 

Anonymkode: 1aafa...07e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som mann kan jeg gi det et tips med tanke på erfaring:

Vi lå engang i sofaen og koset til en god film og noe godt i glasset. Hun hadde ikke BH, så jeg stakk hånda under t-skjorten hun hadde på og begynte å pjuske henne. Først på magen, og så opp på undersidene av puppene. Jeg lå over en stund med en finger å forsiktig strøk på undersidene av puppene, så litt på sidene og rundt og ned igjen... bare pjusking... Og før jeg visste ordet av det så "raknet" det for henne. Jeg ble jo nærmest "voldtatt" der jeg lå. Hadde aldri opplevd henne slik før. 

Og så midt i filmen! Uhørt! 😜 

Konge! Takk for tips! 
TS

Skrevet

Her er fasiten.

Anonymkode: 8bb79...77d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Konge! Takk for tips! 
TS

Men ikke PÅ puppene, og aldri vær borti brystvorta. Kun i underkant og rundt kantene. Litt småterging. Brystvortene hennes ble sykt stive og store når jeg holdt på. Det så jeg på skjorta når hun satt oppå meg etterpå ;) Og husk, vær tålmodig.

Får håpe det fungerer for deg på samme måte som med meg!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her er fasiten.

Anonymkode: 8bb79...77d

7 er det magiske tallet, men hvor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

7 er det magiske tallet, men hvor?

7 er kun det magiske tallet fordi hun var innom alle de andre først 😉

• Liker 1
Skrevet

Halsgropen og øreflippene

Anonymkode: a62f0...ae3

Skrevet

For meg kan det å røre brystvortene være det som vipper meg over til orgasme... Elsker å bli tatt på puppene. 

Anonymkode: 0395e...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...