AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Det får bare være at det følger på litt selvskryt men jeg vil gi håp til andre i samme situasjon. Jeg hadde skikkelig sosial angst i 20-årene og jeg kunne ikke si noe i forsamling, ville ikke stikke meg ut på noen måte, slet med å ringe i telefon, eller oppsøke nye folk. Veien har vært humpete og det blir gjerne et skritt frem og to tilbake noen ganger men nå ti år etter så ser jeg jo at eksponering virker! Nå greier jeg oppsøke og snakke med ukjente når det er nødvendig f eks i jobbsammenheng uten å bruke hele kvelden på å gruble, jeg kan snakke foran en gruppe mennesker selv om ting jeg ikke har greie på! Er rolig inni meg! Det er helt utrolig følelse, for oss som er vant med hjertebank så fort vi tenker på å kanskje si noe. Det er greit å si noe dumt noen ganger også, alle gjør det. Og alle er mest opptatt av seg selv. Tro meg jeg trodde aldri jeg skulle komme dit. Det var øving øving hardt og tårer. Så nå vil jeg oppfordre deg til å kaste deg ut i det. Du tenker kanskje ja det kan andre men jeg kommer aldri til å klare. Jeg tenkte også det. Med små skritt så kan du, jeg lover. ❤️ Anonymkode: e3df9...c77 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå