Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gah!!! Jeg hører hva dere sier! Men samtidig så har jeg så lyst, så lyst! Forstår hundre prosent at det høres ut som verdens verste ide. Men. Men. Men!  Trenger å høre at jeg må ta meg sammen, trenger å høre nei.. men samtidig.. jeg vil høre ja. 😟

Anonymkode: cf479...b56

• Liker 1
Skrevet

Bare nei.

Ingen med vettet i behold spiser heller mat uten avsender. Det vil neppe oppleves som en hyggelig overraskelse for ham.

Be heller familie eller en god venninne på kake og skravle/gråtekveld.

Anonymkode: 742af...c6e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gah!!! Jeg hører hva dere sier! Men samtidig så har jeg så lyst, så lyst! Forstår hundre prosent at det høres ut som verdens verste ide. Men. Men. Men!  Trenger å høre at jeg må ta meg sammen, trenger å høre nei.. men samtidig.. jeg vil høre ja. 😟

Kanskje du trenger å  høre: " herregud for et stakkarslig, patetisk,desperat kvinnemennefke du e😭😭😭"  men kjør på  , gi han kake etter 3 mnd .da blir dere SIKKERT kjærester igjen....😅😅

Anonymkode: 48778...016

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har laget en kake som gjorde at jeg ble veldig påminnet eksen. Det var favoritten hans. Sitter her og griner som en idiot. Har hvertfall ikke lyst å spise den selv. Får la ungene spise og deretter står jeg nå mellom 2 valg: fryse den andre halve eller legge den i en tupperware og legge den på trappa eller i postkassa til eksen. Vil det være veldig veldig teit????? Kan legge til at det har vært slutt i 4 mnd, bruddet var merkelig…vondt, men ikke klart. Et veldig uavklart brudd… han verken ringer eller sender melding, men det gjør ikke jeg heller.

Men nå fikk jeg så lyst å gi ham denne kaka da. :( Skal jeg?????

Nei Nei Nei , da tror han at du er gal etter Han , desperat ikke gjør det !!!

Anonymkode: 7b3df...20c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du må jo for faen våkne opp og drite i ham! Tenk gjerne "oi dette er yndlingskaka til eksen, han hadde sikkert blitt glad for å få... MEN HAN ER IKKE HER SÅ HAN FÅR IKKE EN DRITT GRRRR MUAHAHHAA" SÅ knivstikker du den kaka hardt før du spiser den selv, som den sterke selvstendige kvinnen du er. 

Anonymkode: 129a9...21b

• Liker 16
Skrevet

Når han finner det kakestykket så skjønner han at du er desperat. 
Prøv å styrke selvrespekten og selvstendigheten din, og la være det stuntet med kaka.  Intet mirakel vil skje av den grunn. 
De eneste som fortjener den er barna dine. 
Putt den i fryseren, og tenk at du skal ta den frem en dag du og barna kan nyte hvert ditt stykke kake og kose dere sammen 

• Liker 6
Skrevet

Ikke gjør et uavklart brudd enda mer rotete. 

Anonymkode: 49227...885

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke vil ha den selv, så ser jeg ikke problemet med å gi den til eksen. Er bare bra det å være hyggelig mot ekser tenker jeg. 

Skrevet

Her tenker jeg det er nyanser. Hvis han er far til ungene, og dere uansett må forholde dere til hverandre de neste 15-20 årene, og grunnen til at du vil gi ham kake er fordi han er et menneske du genuint bryr deg om og er glad i, og ikke fordi du håper at det skal føre dere sammen igjen, så for all del.
Men send ham en melding og spør om han vil ha kake først (og prøv å formuler deg sånn at det ikke høres ut som om du prøver å kjøpe ham tilbake med kake..)

Hvis det er en «vanlig» eks du ikke skal ha noe mer kontakt med, så skal du legge kaka i fryseren eller gi den til en hyggelig nabo eller noe, og prøve å finne noe annet å tenke på. 

Anonymkode: ddaf7...1d0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor trenger du det?

Er du ikke voksen og i stand til å oppføre deg?

Jammen ikke rart det ble slutt hvis du er så uselvstendig som det du fremstiller deg som. 

Anonymkode: 0c5f9...6d0

• Liker 2
Skrevet

Computer says no.

Anonymkode: 49227...885

• Liker 9
Skrevet

Nei, du skal ikke gi han noe kake. Hallo, det er exen det er snakk om her..🤦‍♀️

Anonymkode: a2ce3...4d3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje du trenger å  høre: " herregud for et stakkarslig, patetisk,desperat kvinnemennefke du e😭😭😭"  men kjør på  , gi han kake etter 3 mnd .da blir dere SIKKERT kjærester igjen....😅😅

Anonymkode: 48778...016

Takk! Ja, det hjalp faktisk. 😃 Jeg vet jo det er patetisk innerst inne. Men av en eller annen grunn tror visst en del av meg at det er romantisk og at han skal komme løpende tilbake🙄🙄🙄🙄 i know. I know.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du må jo for faen våkne opp og drite i ham! Tenk gjerne "oi dette er yndlingskaka til eksen, han hadde sikkert blitt glad for å få... MEN HAN ER IKKE HER SÅ HAN FÅR IKKE EN DRITT GRRRR MUAHAHHAA" SÅ knivstikker du den kaka hardt før du spiser den selv, som den sterke selvstendige kvinnen du er. 

Anonymkode: 129a9...21b

Haha, det er veldig sant!!! Takk☺️💪🏻😭

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor trenger du det?

Er du ikke voksen og i stand til å oppføre deg?

Jammen ikke rart det ble slutt hvis du er så uselvstendig som det du fremstiller deg som. 

Anonymkode: 0c5f9...6d0

Det er faktisk etter det ble slutt at denne ekle personen jeg er i dag kom fram. Denne needy, såra, idiotiske taperen som ble dumpa av en mann som ikke brydde seg. Som visstnok tror at om han bare får spise denne kaka som han elsker, så skal han huske det fine vi hadde, de gode minnene, huske tilbake på at han faktisk elsker meg. 
Fy f… jeg vet det er patetisk, jeg vet det!! Og det hater jeg meg selv for. 😭😭😭

• Liker 5
Gjest Middelmådig
Skrevet

Neeeei! bare nei. 

tenk deg selv, om en av dine ekser (som du er ferdig med og ikke vil være sammen med) la en kake på DIN trapp! Hadde du likt det? Så mye at du tenkte: her vil jeg jammen prøve på’n igjen. Så romantisk! 

Annonse
Skrevet

Hvis du setter kake på trappen til exen vil han tro du er splitter, pine gal OG desperat og han og hans nye flamme kommer til å le seg ihjel mens de ser på den og kaster den i søppelet. Det har gått tre (?) mnd? Kaken minner kanskje deg om ham, men han sitter nok ikke der og klamrer seg til minnene. Sannsynligvis betyr kake for ham nettopp det; kake. Sannsynligvis er kake fra deg det siste han vil ha. 

Forholdet er ferdig. Ikke løp etter noen som ikke vil ha deg. Lag deg en tinderprofil, spis kaken selv, kast den, gå på trening, kjøp noen nye klær, les noen bøker - ergo gjør det som skal til for å få ham ut av hodet.

Hadde en av mine exer satt fra seg noe på trappen min ville jeg tenkt én eneste ting: har det rablet totalt nå? Etterfulgt av en bekreftende hoderisting av «good riddance».

Som jeg skrev over, ex..it! Exit. Du dummer deg totalt ut hvis du gir etter for de irrasjonelle tankene dine og du hadde ikke tenkt på exen hvis du hadde noe fornuftig å beskjeftige deg med, så begynn med det.

Anonymkode: 4bfb0...780

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du setter kake på trappen til exen vil han tro du er splitter, pine gal OG desperat og han og hans nye flamme kommer til å le seg ihjel mens de ser på den og kaster den i søppelet. Det har gått tre (?) mnd? Kaken minner kanskje deg om ham, men han sitter nok ikke der og klamrer seg til minnene. Sannsynligvis betyr kake for ham nettopp det; kake. Sannsynligvis er kake fra deg det siste han vil ha. 

Forholdet er ferdig. Ikke løp etter noen som ikke vil ha deg. Lag deg en tinderprofil, spis kaken selv, kast den, gå på trening, kjøp noen nye klær, les noen bøker - ergo gjør det som skal til for å få ham ut av hodet.

Hadde en av mine exer satt fra seg noe på trappen min ville jeg tenkt én eneste ting: har det rablet totalt nå? Etterfulgt av en bekreftende hoderisting av «good riddance».

Som jeg skrev over, ex..it! Exit. Du dummer deg totalt ut hvis du gir etter for de irrasjonelle tankene dine og du hadde ikke tenkt på exen hvis du hadde noe fornuftig å beskjeftige deg med, så begynn med det.

Anonymkode: 4bfb0...780

Takk. Jeg trenger en faens reality check. 
Jeg skal ikke gjøre det. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner tankegangen din. Men den er feil. Om du setter den kaka på trappen hans kommer han til å synes du er stakkarslig og patetisk. Om du ønsker denne mannen tilbake, må du bli en bedre versjon av deg selv. Vis at du har vokst på bruddet. At du er fantastisk. At du ikke fortsatt er opphengt i ham. Vis at du har gått videre. At han ikke har sjans på deg. Kake på trappen sier det motsatte av alt dette. Det sier at du er desperat og at han kan få deg når som helst. Det er særdeles lite attraktivt.

Anonymkode: f5b68...c04

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men nå fikk jeg så lyst å gi ham denne kaka da. :( Skal jeg?????

Absolutt ikke! 

Han kommer ikke til å spise den kaka heller!

Anonymkode: e64d4...89f

• Liker 4
Skrevet

Anonymkode: e64d4...89f

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...