AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Jeg har vært gravid og født barn tidligere. De siste dagene har jeg opplevd det som kjennes som små spark, slik det kjentes ut fra ca uke 24. Det kan selvfølgelig være luft, men mine luftforflytninger har aldri gitt meg slik opplevelse før. Har dere noen forslag hva det kan være? Anonymkode: 5df6c...144
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Jeg har stadig vekk det, det kjennes akkurat ut som spark men det er bare tarmbevegelser. Jeg hadde aldri det før jeg fikk barn, så min teori er at fordi magemusklene mine ikke er så sterke som før jeg ble gravid så kjenner jeg tarmbevegelsene tydeligere. Anonymkode: a132f...725 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 https://babybloggerne.no/etter-fodsel/fantomspark-etter-babyen-er-fodt/ Helt normalt 😊 Anonymkode: dbef0...217
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Siden det er så mange år siden jeg var gravid og det aldri har hendt før ble jeg bekymret for alt fra kreft til kreft🙄🤪 Anonymkode: 5df6c...144
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå