AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #21 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan gikk du kledd? Sa du hei til de ansatte? Gikk du rundt og tok på alt du så? Anonymkode: bd38c...cb3 Haha. Helt vanlig kledd. Jobber på kontoret. Sier alltid hei og smiler, som vanlig. Anonymkode: adbac...316
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2021 #22 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gimle Parfymeri ligger ved Bygdøy Allé i Oslo. (Det er vel det at man «regner» med at alle vet.) Anonymkode: bd38c...cb3 Jeg gikk inn hit fordi jeg trodde det var en nettbutikk.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #23 Skrevet 10. september 2021 Blondie65 skrev (12 minutter siden): Både Fredrik & Louisa og Kicks i Bergen har "forbud" mot å ta på varene eller lukte på dem som korona tiltak. Jeg har aldri hørt om Gimle parfymeri. Er det et lokalt et i hovedstaden, kan du ikke skrive det da? Hvor er det forbud? Ikke i Oslo, i alle fall. Er ofte på Kicks Karl Johan og F&L på Steen og Strøm. Tar på varer, lukter på parfyme. Ingen sier noe. Ingen skriker «ikke lov!!». Anonymkode: adbac...316
Gjest Peanut Skrevet 10. september 2021 #24 Skrevet 10. september 2021 4 minutter siden, Blondie65 said: Jeg gikk inn hit fordi jeg trodde det var en nettbutikk. Det er det og: https://www.parfymeri.no
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2021 #25 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor er det forbud? Ikke i Oslo, i alle fall. Er ofte på Kicks Karl Johan og F&L på Steen og Strøm. Tar på varer, lukter på parfyme. Ingen sier noe. Ingen skriker «ikke lov!!». Anonymkode: adbac...316 Det står i klartekst at jeg snakker om Bergen. Det er ingen som roper "ikke lov". Men varene er merket med at man ikke skal ta på vareprøver.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #26 Skrevet 10. september 2021 Blondie65 skrev (56 minutter siden): Det står i klartekst at jeg snakker om Bergen. Det er ingen som roper "ikke lov". Men varene er merket med at man ikke skal ta på vareprøver. Å rope "ikke lov!" er ikke greit, uansett. De tenker ikke langsiktig, disse Gimle parfymeri ansatte. Anonymkode: adbac...316 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå