AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Bare jeg går inn på badet eller inn i et annet rom så hører jeg han begynner å hyle å jamre seg. Får han bli med på badet er han fornøyd. Han er både ute å innekatt. Han kommer løpende etter meg om han ser meg ute, og da vil han bli med inn igjen. Men kose ordentlig vil han bare gjøre om morgenen. Da kommer han oppi senga til meg og er skikkelig kosete. Det er jo koselig 😻😸 Men han er sikkert helt knust når jeg drar på jobb eller butikken. Flere som har sånne katter? 😸 Anonymkode: 47e4f...991
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Har hatt to av de 😛 syns bare det er koselig ❤️ Hu vi har nå liker å ha oversikt over både meg og samboer, går til kontoret for å se etter han hvis bare jeg er i stua. Hu elsker å gå tur med oss, men er ikke en typisk kosekatt, kun ved få anledninger vil hun ligge på fanget. Anonymkode: 5f3e0...b81 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har hatt to av de 😛 syns bare det er koselig ❤️ Hu vi har nå liker å ha oversikt over både meg og samboer, går til kontoret for å se etter han hvis bare jeg er i stua. Hu elsker å gå tur med oss, men er ikke en typisk kosekatt, kun ved få anledninger vil hun ligge på fanget. Anonymkode: 5f3e0...b81 😸😻 Anonymkode: 47e4f...991
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hatt to av de 😛 syns bare det er koselig ❤️ Hu vi har nå liker å ha oversikt over både meg og samboer, går til kontoret for å se etter han hvis bare jeg er i stua. Hu elsker å gå tur med oss, men er ikke en typisk kosekatt, kun ved få anledninger vil hun ligge på fanget. Anonymkode: 5f3e0...b81 Så koselig 😻❤ Anonymkode: 47e4f...991
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så koselig 😻❤ Anonymkode: 47e4f...991 Veldig 🥰 Anonymkode: 5f3e0...b81 1
silkestrå Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 Vi har også en slik mammadalt i huset. Ironisk nok fikk vi ham som en katt nummer to fordi jeg syntes det var så leit at katten vi hadde fra før kun ville være sammen med meg og gav blaffen i resten av familien. Derfor ville jeg ha en katt til som forhåpentligvis kunne være litt mer de andre sin også og ikke bare min. Resultatet: enda en mammadalt som er så avhengig av meg at han følger etter meg uansett hvor enn jeg går. Herlig, men fortsatt litt synd for de andre her som så gjerne vil være sammen med ham også 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 Aaaaww ❤️❤️ Anonymkode: b1b2c...b07
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 Jeg vil også ha katt 😍 Anonymkode: b1b2c...b07
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Jeg har en skikkelig mammadalt. Sover gjerne med meg hver natt(gjerne slik at han rører meg også, som en pote på magen min eller noe), vekker meg gjerne 03-04 om natta for kos. Skal alltid følge etter meg, både ute og inne. Er jeg på do uten han sitter han utenfor og skriker og klorer på døra. Holder mannen han så godtar pus det, men med en gang jeg kommer og setter meg igjen, kommer han løpende til meg. Er det noe som skremmer han(støvsuger f.eks) så kommer han løpende bort til meg. Lille godgutten min🥰🥰 Anonymkode: 5baf2...df4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 Å folk mener at katter er sære og selvstendige vesen som ikke bryr seg om eieren i det hele tatt katter er best ❤️ Anonymkode: 5f3e0...b81 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 Jeg hadde en sånn pus. Frimerke pus som ønsket kroppskontakt og ble fortvilet når jeg ikke var hjemme selv om hun også var veldig glad i samboeren min. Det løste seg når hun fikk en kattevenn da. Nå slipper hun å være alene. Det blir også mindre mas og dårlig samvittighet, siden alles behov lettere blir tilfredstilt. Anonymkode: 38ed3...edf
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 Sånn er min snuppe også 🥰 Ekstremt kosete og vil ha mye kroppskontakt. Hvis jeg setter meg i sofaen tar det ikke lang tid før hun kommer tassende og skal legge seg i fanget 😅 Anonymkode: f212f...a05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå