Gå til innhold

Hva koster montering av ny ytterdør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det i det siste? Oslo/viken. Tenker pris for montering (uten dør). 

Anonymkode: eefa7...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke betalt snekker for det, men jeg fikk hjelp av en kompis som er snekker, og det tok snaue 2 timer for han å bytte døren, inkl listing utvendig og montering av beslag etc. Da listet jeg selv på innsiden. Så si du regner 3 timers jobb da, maks, med alt. Da har du kanskje en pekepinn. Og du kan nok fort regne 1000 / time inkl MVA eller noe mer

I tillegg kommer evt skruer, isolasjonsstriper, skum og foringer/lister om du kun har kjøpt døren, gitt at den passer inn og det ikke må tilpasses noe.

Skrevet

Gjennom Monter har vi fått antydet 6000ish på selve arbeidet (har en fastpris jeg ikke husker). I tillegg kommer jo døren. Den vi vurderer koster rundt 30 000 så dette blir dyrt haha

Anonymkode: b118c...136

Skrevet

Vi gjorde det selv i løpet av noen timer en lørdag (fjernet gammel dør, rettet opp litt, monterte ny dør, monterte lås i ny dør, monterte lister). Det er ikke vanskelig, ingen av oss har utdanning/jobb innen byggfag, men mannen hadde vært der da den gamle døra ble satt inn. Og monteringsanvisningen var veldig enkel å forstå (enklere enn de fleste Ikea-møbler jeg har vært borti).

Anonymkode: 42590...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...