AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Noen som har gjort det i det siste? Oslo/viken. Tenker pris for montering (uten dør). Anonymkode: eefa7...ca1
DrueSmoothie Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Jeg har ikke betalt snekker for det, men jeg fikk hjelp av en kompis som er snekker, og det tok snaue 2 timer for han å bytte døren, inkl listing utvendig og montering av beslag etc. Da listet jeg selv på innsiden. Så si du regner 3 timers jobb da, maks, med alt. Da har du kanskje en pekepinn. Og du kan nok fort regne 1000 / time inkl MVA eller noe mer I tillegg kommer evt skruer, isolasjonsstriper, skum og foringer/lister om du kun har kjøpt døren, gitt at den passer inn og det ikke må tilpasses noe.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Gjennom Monter har vi fått antydet 6000ish på selve arbeidet (har en fastpris jeg ikke husker). I tillegg kommer jo døren. Den vi vurderer koster rundt 30 000 så dette blir dyrt haha Anonymkode: b118c...136
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Vi gjorde det selv i løpet av noen timer en lørdag (fjernet gammel dør, rettet opp litt, monterte ny dør, monterte lås i ny dør, monterte lister). Det er ikke vanskelig, ingen av oss har utdanning/jobb innen byggfag, men mannen hadde vært der da den gamle døra ble satt inn. Og monteringsanvisningen var veldig enkel å forstå (enklere enn de fleste Ikea-møbler jeg har vært borti). Anonymkode: 42590...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå