Gå til innhold

Forkjølelse eller Covid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begge barna og meg ble syke for ca 2 uker siden. Vi testet ikke helt likt, men ene barnet først, fikk positiv, jeg og det andre barnet neg ved to testinger. Men var syke. Husker desverre ikke datoene for testing akkurat nå) 🙈

Jeg og datter ble litt dårligere ca uken etter, litt mer sympt, hun med feber. Nå ble det ny test og den slo nå ut.

Hadde vi kun en forkjølelse første uken (samtidig som sønnen hadde Covid og var syk) 

Eller hadde vi Covid allerede helt i starten samtidig som sønnen, bare at det tok lenger tid før viruset dukket godt nok opp hos oss?

Kanskje det kan ha noe med milde covid symptomer å gjøre og som dermed gir lite virus i kroppen og dermed ikke vises på testen med det første?

Sønnen var ganske dårlig med feber helt fra starten. Vi var ikke like dårlige, men likevel syke. 

Synes det er veldig påfallende ev først å bare være forkjølet forså å få covid rett inn i dette.? 

Anonymkode: 1d8bc...e67

Videoannonse
Annonse
Gjest førstedamen
Skrevet

Ved forkjølelse er jo immunforsvaret nede, så da er man nok mindre robust mot feks covid. 

Skrevet

Det sies jo at man ofte blir sykere av covid på andre uken, så det kan jo ha vært covid helt fra starten? Men spiller det egentlig noen rolle? Nå har dere jo covid hele gjengen, så da er det bare å følge retningslinjer deretter (isolasjon osv). God bedring da😊

Anonymkode: b3e37...4e5

Skrevet

Så test dere da. Vi kan ikke vite om dere har det ene eller andre.

Anonymkode: 2b0e1...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...