Gå til innhold

Hvor kjøper dere briller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Interoptik, veldig fornøyd med både optikeren og de andre som jobber der, kjempeflinke på service. :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Specsavers. Både brukt interoptik og brilleland før. Synes ikke det er noen forskjell i kvalitet, men prisen er jo mye lavere på specsavers. I fjor da jeg var permittert rett etter landet stengte ned så greide jeg å tråkke på brillene mine. Usikker som jeg var på økonomien framover bestilte jeg et par briller som kom på 298 inkl frak fra specsavers og de bruker jeg enda og kvaliteten er fin, men merker jo at de ikke har like god ripebehandling når jeg ikke har betalt noe for det. Regner med å måtte skifte de ut til neste år, men da er det kanskje på tide uansett med ny styrke. Billene mine er forøvrig lette og fine. 

Anonymkode: d8b60...797

• Liker 1
Skrevet

Specsavers! De har 2 for 1 og det er helt genialt for meg som er svaksynt å ha to par, sånn just in case. Har jobbet mange år med demente, og de har ulikt lynne, og da er det greit å ikke stå uten briller i flere uker om noe skulle skje. Hatt de samme to settene i over 6 år, og de har holdt, men kjøpt nye nå. De to parene er billigere enn det ene paret jeg pleide å kjøpe på Interoptik i oppveksten og inn i 20 årene. Holder like godt som andre par er min erfaring. For tynnest mulig glass, masse prismer og annet betalte jeg under 5000kr, inkludert synstest nå i sommer. Anbefaler å sjekke de ut 😁🤑

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 1.22):

Extra Optical. Billig og online. Aldri hatt problemer og har brukt de i mange år nå! Du kan lett returnere om du ombestemmer deg på passformen. Jeg har veldig spesielt syn, så før pleide jeg å kjøpe briller til sånn 6-7000 kr, men nå holder det ofte med 500-1000, spørs på hvor fancy ramme jeg vil ha 🤣 anbefaler virkelig!

Anonymkode: d0203...d33

Men de har jo nesten ingen antirefleksbelegg i brillene sine, hvordan klarer du å bruke de? Jeg har prøvd å handle hos dem sju ganger, men returnert hver gang - utrolig ubehagelig å bruke de brillene med alt gjenskinnet. 

Anonymkode: 7e073...67b

Skrevet

Jeg bruker Specsavers. 

Anonymkode: 7e073...67b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jo da minus 9 i briller, så jeg bruker kontaktlinser. Samtidig er jeg så gammel nå at jeg trenger lesebriller av og til, fordi jeg nå også er litt langsynt i tillegg. De er bare såkalte nille-briller til femti kroner. Skulle jeg kjøpt briller for nærsynheten har min optiker sagt at de koster rundt 5000. Jeg sjekket med flere optikere, og de ga omtrent samme pris.

Skrevet

Krogh. 

Anonymkode: fe205...f81

Skrevet

Jeg kjøpte de siste brillene mine på Krogh og er fornøyd. Men… er ikke fornøyd med hvordan de pusher prisen opp, og insisterer på at jeg MÅ ha de dyreste glassene + + Jeg kommer ikke til å handle der igjen. Neste gang blir det Specsavers. 👍🏼

Anonymkode: 1753e...89d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...