Salt Skrevet 26. september 2005 #1 Del Skrevet 26. september 2005 Håret mitt er tørt og frizzy, og jeg trenger sårt en ny shampo. Har prøvd Redken All Soft før, uten at jeg synes den gjorde det helt store for mitt hår. Så jeg tenkte litt på Redken Clear Moisture. Er denne god? Noen som har erfaringer med denne? Jeg har også lurt på den fra Sebastian, hva er det nå den heter? Den uten silikoner. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #2 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg liker Sebastian Xtah (den uten silikoner), men jeg har ikke spesielt tørt hår, og lukta er såpass sterk (vanilje) at enkelte ikke helt takler den. Redken holder jeg meg stort sett unna, men jeg har inntrykk av at Clear Moisture mer er for hår som er normalt eller LITT tørt, så kanskje den ikke blir nok hvis det er fuktighet håret ditt trenger mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #3 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har brukt Sebastian X-tah Raw Sensuality (samme som Elphaba mener?) i et par uker nå og liker den ikke.. Håret mitt blir veldig brusete og føles tynnere. Lukter sterkt av bruspulver med appelsin og vanilje. Men shampoo er vel individuelt. Selv er jeg på vei tilbake til All Soft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #4 Del Skrevet 26. september 2005 Den grønne serien fra Kerastase ,den for tørt ,og anti ciment tror jeg fikk skikk på mitt tørre hår. Har prøvdt redken all soft ,gule av kerastase ,sebastian osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 26. september 2005 #5 Del Skrevet 26. september 2005 Snakket med en frisør som sa at clear moisture og all soft gikk ut på akkurat det samme. Jeg har heller ikke merket noen spesiell forskjell på de annet enn lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #6 Del Skrevet 26. september 2005 Den grønne serien fra Kerastase ,den for tørt ,og anti ciment tror jeg fikk skikk på mitt tørre hår. Har prøvdt redken all soft ,gule av kerastase ,sebastian osv.. ← Den grønne serien fra Kerastase går IKKE på fuktighet! Den er for slitt hår, for fuktighet bør man bruke den gule serien (Nutritive). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trolly Skrevet 26. september 2005 #7 Del Skrevet 26. september 2005 hei kjøpte L/anza shampoo/balsam strait line +redken butter cream og har fått et kjempebra hår, syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå