AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Når du forteller om et traume eller noe og psykologen svarer "Åh, det hørtes trist ut" eller "det skjønner jeg at må ha vært trist for deg"? For noen ganger føler jeg det blir litt falskt? Er det noen som skjønner? Regner med det er noen nå som kommer til å klage her på at det er enda en psykiatritråd, men til dere vil jeg bare si gå ut av tråden 🙂 Anonymkode: a51c0...6ee
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Psykologen bryr seg nok ikke om deg og klarer ikke lenger å skjule at han egentlig er uinteressert. Anonymkode: 3969b...047
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Ja, jeg synes at det er falskt. Hun har sagt en del ting til meg som hun etterpå glemmer, har lovet ting, og igjen, har glemt dem... Anonymkode: 0342f...8aa
emilie123 Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Nei, jeg tror ikke på psykologen. Han overdrev noe så veldig de positive tingene jeg gjorde at det ikke virket særlig troverdig.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Jeg tror på og stoler psykologen min fordi hn har bevist igjen og igjen og igjen at hn er til å stole på. Hn driver ikke med bullshit og stryker meg ikke medhårs for komforten sin del. Noen ganger får jeg VIRKELIG høre det. Jeg hadde ikke trodd eller stolt på en behandler som bare jatta med. Anonymkode: 85a00...52b
Gjest theTitanic Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Når du forteller om et traume eller noe og psykologen svarer "Åh, det hørtes trist ut" eller "det skjønner jeg at må ha vært trist for deg"? For noen ganger føler jeg det blir litt falskt? Er det noen som skjønner? Regner med det er noen nå som kommer til å klage her på at det er enda en psykiatritråd, men til dere vil jeg bare si gå ut av tråden 🙂 Anonymkode: a51c0...6ee De eksemplene er da ikke løgn. Vedkommende sier ikke at hun føler noe som helst, men konstanterer fakta fra noe du har fortalt. Hvem er det som ikke tror du fortjener å bli tatt seriøst? Henne eller du..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå