AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Jeg har fått voldsom kvalme. Ikke gravid. Det kom i går og jeg kom meg knapt hjem fra jobb. Ble hjemme i dag, men det blir ikke bedre. Kaster ikke opp, har ikke diare (men var på toalettet tre ganger i går, trodde det skulle hjelpe, men den gang ei). Er det noen som har tips/råd om noe som hjelper? Finnes det reseptfrie legemidler eller gode kjerringråd der ute? Jeg begynner å bli desperat og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå på jobb i morgen. Det virker jo som om jeg er forgiftet av noe, men jeg har ikke spist noe spesielt og matforgiftning blir man vel mer akutt og voldsomt syk av? Det samme gjelder vel omgangssyke? Takknemlig for alt av tips, dette er helt grusomt. Anonymkode: fd604...2a2
Elysion Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Jeg pleier å spise salt kjeks, og det fungerer ganske bra.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Bare legen kan vite hva som er galt. Kanskje ringe fastlegen og be om akutt time imorgen? Er det lengesiden du har hatt avføring? Fortstoppelse kan gi kvalme. Men kan være mye annet også Anonymkode: b1459...56d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare legen kan vite hva som er galt. Kanskje ringe fastlegen og be om akutt time imorgen? Er det lengesiden du har hatt avføring? Fortstoppelse kan gi kvalme. Men kan være mye annet også Anonymkode: b1459...56d Evt ring legevakten nå og råd. Hva er pulsen din og hvor mange ganger puster du i minuttet? Kaldsvetter du? Hva er temperaturen din. Noen ganger er det beste å be lege om råd Anonymkode: b1459...56d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå