AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #21 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Verste jeg ser er barnehagebarn som flyr rundt i stømpebuksa. Tenker mitt om de foreldrene der. Anonymkode: 1eb1d...537 😂 Anonymkode: 0e5dd...e47 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #22 Skrevet 8. september 2021 Bruker mye Colorwool fra september til april. Body, bukse og sokker inne i barnehagen. https://www.colorwool.no/merke/colorwool-merino/ Bruker ikke strømpebukse fordi det er enklere å bare bytte sokker hvis barnet blir våt på føttene. Bruker ikke antiskli, for da er det vanskeligere å få på skoene. Anonymkode: 984f5...8c5 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #23 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tusen takk for svar. Har en del fra marmar, konges sløjd og wheat, men det er gode og behagelige hverdagsklær i bomull, så da er det innafor å bruke det tenker jeg? Er ikke redd for klærne, de er jo kjøpt for å bli brukt😊 Tenkte å kjøpe inn ull til høsten og vinteren nå. Er det greit med body og stillongs/ullbukse? Brukte mye strømpebukser i ull hjemme i fjor vinter, men er det for "ukledd" å gå i strømpebukse i barnehagen? Er det best med sokker+bukse/leggings?🤷♀️ både jeg og min mor strikker, så blir en del hjemmestrikk i tillegg. Er det noen som har tips til strikkaklær som er praktiske i barnehagen? Blir rompere etc upraktisk? Sikkert litt dumme og rare spørsmål, men er første barnet og vil ikke at de ansatte skal syntes jeg kler på barnet feil klær😆 Anonymkode: 959b6...f68 Wheat klær har god kvalitet er kan erfaring, så dresser og plagg her er egentlig ganske gode bhg klær, selv om mange ikke syns det passer pga prisen. Andre solide merker som tåler en del er Reima og jeg sverger til Joha og nøstebarn når det kommer til ull. Viking når det kommer til sko og Bisgaard når det kommer til tøfler;) Kivat luene er også supre, men syns de er litt overprisede;) Anonymkode: 44488...9ef
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #24 Skrevet 8. september 2021 Ull tilpasset årstiden, rene og fine klær som ikke hemmer bevegeligheten. Anonymkode: 662b0...a6b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #25 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Verste jeg ser er barnehagebarn som flyr rundt i stømpebuksa. Tenker mitt om de foreldrene der. Anonymkode: 1eb1d...537 Hvorfor det? min datter elsker å gå i kjoler og går da med strømpebukse. Spør siden jeg lurer Anonymkode: 32674...f82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå